معرفی صفحه کلید گیمینگ ریزر

به گزارش دوست بلاگ، صفحه کلید مخصوص بازی ریزر موسوم به Cynosa V2 RGB یکی از محبوب ترین محصولاتی است که می تواند برای بازیکنان حرفه ای مورد استفاده قرار گیرد.

معرفی صفحه کلید گیمینگ ریزر

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بسکمک از افراد مایلند از سیستم های کامپیوتری حرفه ای برای بازی استفاده کنند درواقع طرفدار لپ تاپ و PC ویژه گیمینگ هستند. با این وجود استفاده از صفحه کلید مخصوص گیمینگ می تواند ایده ای عالی باشد.

صفحه کلید جدید ریزر دارای کلید های اختصاصی موسیقی است که می توانید با کمک آن برای مکث، پخش، جست و خیز و تنظیم روشنایی و میزان صدای متناسب با میل خود تنظیماتی را انجام دهید. همچنین، کلید های قابل برنامه ریزی gully به شما امکان می دهند تا این ابزار بازی را متناسب با سبک بازی خود تغییر دهید.

اگر زمان زیادی را به بازی اختصاص دهید، از نورپردازی قابل تنظیم در هر کلید بهره مند خواهید شد. این ویژگی به شما امکان می دهد برای هر جلسه یک تجربه بازی را بپذیرید.

علاوه بر این، صفحه کلید Cynosa V2 دارای دکمه های بی صدا و بالشتک است؛ بنابراین، هر ضربه کلید راحت و ارگونومیک است و به شما امکان می دهد ساعت ها آنلاین بازی کنید.

خاتمه، با شیار های صفحه کلید، می تواند به راحتی بازی کنید، بدون این که دچار درد در مچ دست شوید. قیمت این محصول 60 دلار است.

ایرانیرو: ایرانیرو: سفر به زیباترین شهرهای ایران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: انتخاب
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7100

به "معرفی صفحه کلید گیمینگ ریزر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی صفحه کلید گیمینگ ریزر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید