زیرساخت های لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم است

به گزارش دوست بلاگ، خبرنگاران/سمنان معاون استاندار و رئیس هیات بازرسی انتخابات استان سمنان گفت: زیرساخت های لازم برای برگزاری پرشور و حداکثری مردم استان سمنان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم است.

زیرساخت های لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم است

دکتر منوچهر فخری در دوره آموزشی بازرسان انتخابات شعب اخذ رای حوزه انتخابیه شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در سالن همایش های شهید مطهری سمنان اظهار کرد: افزون بر 195 شعبه اخذ رای در شهرستان های سمنان ، مهدیشهر و سرخه برنامه ریزی شده است .

وی ادامه داد: در مجموع 2 هزار و 500 نفر برای حُسن برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه تلاش می کنند.

معاون عمرانی استانداری سمنان با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای اقتدار سیاسی نظام جمهوری مقدس جمهوری اسلامی ایران را دوچندان می کند و تمامی زیرساخت ها برای حضور پرشور اقشار مردم در این رویداد مهم سیاسی فراهم شده است.

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان سمنان گفت: بیش از 58 میلیون نفر در کشور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی واجد رای دادن هستند و آحاد مردم در دوم اسفند حماسه دیگری خلق خواهند کرد.

فخری گفت: اعضای هیات بازرسی انتخابات به معنای واقعی امانتداران رای مردم هستند و در استان سمنان نیز از افراد کاردان و باشخصیت برای حُسن انجام این امور بهره مند هستیم.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3358

به "زیرساخت های لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت های لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید