ابزار جستجوی شغل ایکس حالا در دسترس تمام کاربران نسخه وب نهاده شد

به گزارش دوست بلاگ، شبکه اجتماعی ایکس در چند وقت کوشش نموده تا با آزمایش ویژگی هایی با لینکدین رقابت کند و حالا ابزار جستجوی شغل آن در دسترس نسخه وب ا یکس قرار گرفته است. نسخه بتا این ویژگی پیش از این در ماه آگوست برای کاربران تأیید شده راه اندازی شده بود، اما نسخه وب اکنون این ابزار را برای همه در دسترس قرار داده است و به گفته ا یکس، انتظار می رود تا به زودی برای iOS و اندروید نیز منتشر گردد.

ابزار جستجوی شغل ایکس حالا در دسترس تمام کاربران نسخه وب نهاده شد

براساس گزارش انگجت، در حال حاضر موقعیت های شغلی شرکت های مختلفی از جمله شرکت های متعلق به ایلان ماسک برای ویژگی جستجوی شغل ایکس منتشر شده است. از جمله این شرکت ها می توان به اسپیس ایکس، تسلا، نورالینک، ا یکس و بعلاوه جدیدترین سرمایه گذاری ماسک، یعنی x.ai اشاره نمود.

ابزار جستجوی شغل ایکس

هرچند ماسک قبلاً گفته بود که رقابت ا یکس با لینکدین بسیار مجذوب نماینده خواهد بود، در حال حاضر به نظر می رسد که این ابزار به صورت بسیار ابتدایی ارائه شده است. کاربران با وجود آن می توانند فرصت های شغلی و توضیحات آن ها را مرور نمایند، اما برای ارسال درخواست خود حتی برای فرصت های شغلی خود ایکس نیز به سایت های شخص ثالث راهنمایی می شوند.

با این حال، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد ا یکس برای تبدیل شدن به اپلیکیشن همه چیز، برنامه های بلندپروازانه ای برای این ویژگی دارد. این شرکت اخیراً سیاست های مربوط به حفظ حریم خصوصی خود را به روزرسانی کرد تا اعلام کند که ممکن است داده های مربوط به سابقه استخدام کاربران را برای برنامه ها و توصیه های شغلی جمع آوری کند. بعلاوه این شرکت ویژگی دیگری با نام کارت های شغلی را آزمایش نموده است که می تواند ارسال درخواست ها در این پلتفرم را ساده تر کند.

هرچند بعید به نظر می رسد که ایکس بتواند با ارائه چنین قابلیت هایی به یک رقیب جدی برای لینکدین تبدیل گردد، اما همچنان می توان انتظار داشت که تعدادی از کاربران لینکدین را به خود جذب کند. باید منتظر ماند و دید چه استقبالی از این ویژگی می گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آبان 1402 بروزرسانی: 28 آبان 1402 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 18940

به "ابزار جستجوی شغل ایکس حالا در دسترس تمام کاربران نسخه وب نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابزار جستجوی شغل ایکس حالا در دسترس تمام کاربران نسخه وب نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید