1 میلیارد رینگیت روغن پالم در پسابرجام به ایران فروختیم

به گزارش دوست بلاگ، وزیر صنایع و کالاهای زراعی مالزی گفت: از زمان لغو تحریم های ایران، مالزی حدود 1 میلیارد رینگیت روغن پالم به ایران صادر کرده و ما انتظار داریم این رقم در طی 2 سال آینده 2 برابر شود..

1 میلیارد رینگیت روغن پالم در پسابرجام به ایران فروختیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری سان دیلی، دولت مالزی قصد دارد یک دفتر منطقه ای فروش روغن پالم این کشور را در تهران دایر کند، تا پتانسیل بازار روغن پالم و دیگرکالاها در بازار ایران را بررسی نماید.

داتوک سری ماه سیو، وزیر صنایع و کالاهای زراعی مالزی گفت، به دلیل موقعیت استراتژیک ایران و جمعیت 80 میلیون نفری این کشور، ایران پتانسیل بالایی برای خرید روغن پالم و تبدیل شدن به مرکزیت منطقه در این زمینه دارد.

وی در کنفرانسی خبری گفت: از زمان لغو تحریم های ایران، مالزی حدود 1 میلیارد رینگیت روغن پالم به ایران صادر کرده و ما انتظار داریم این رقم در طی 2 سال آینده 2 برابر شود.

این مقام مالزیایی اضافه کرد، وی هفته آینده سفری 5 روزه به تهران خواهد داشت و با وزرای بهداشت، دارایی، تجارت و صنعت و کشاورزی ایران دیدار و با آنها در مورد تجارت روغن پالم گفت و گو خواهد کرد.

این سفر از آن جهت مهم است که به ما اجازه می دهد به صورت مفصل و روشن توضیحاتی در مورد نگرانی هایی که ایران در مورد مسائل سلامتی در ارتباط با روغن پالم دارد را توضیح بدهیم.

184

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 1595

به "1 میلیارد رینگیت روغن پالم در پسابرجام به ایران فروختیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1 میلیارد رینگیت روغن پالم در پسابرجام به ایران فروختیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید