گردهمایی فناورانه شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های حوزه رباتیک و اتوماسیون صنعتی

به گزارش دوست بلاگ، گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های حوزه رباتیک و اتوماسیون صنعتی به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می گردد.

گردهمایی فناورانه شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های حوزه رباتیک و اتوماسیون صنعتی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های حوزه رباتیک و اتوماسیون صنعتی توسط صندوق نوآوری و با همکاری وزارت علوم تحقیقات و فناوری، مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، واحد قزوین دانشگاه آزاد اسلامی، انجمن رباتیک ایران و مرکز نوآوران و همکاری های علمی شهید فهمیده برگزار خواهد شد.

گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در حوزه رباتیک و اتوماسیون صنعتی، از 26 تا 28 آبان ماه، در حوزه های ربات های صنعتی، ربات های بازرس، ربات های امدادگر، ربات های پزشکی و ربات های آموزشی و سرگرمی در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می گردد.

در این گردهمایی علاوه بر معرفی خدمات و حمایت های صندوق نوآوری و شکوفایی، نشست های B2B، پانل های تخصصی و نمایشگاه نیازمندی های فناورانه صنایع و توانمندی های شرکت های دانش بنیان در حوزه رباتیک برپا خواهد شد. همچنین نیازمندی های فناورانه صنایع کشور در حوزه رباتیک و اتوماسیون صنعتی و توانمندی های فناورانه شرکت های دانش بنیان در حوزه رباتیک معرفی خواهد شد.

علاقه مندان برای حضور در این گردهمایی می توانند به وسیله لینک evnd.co/BPeLx برای حضور در این گردهمایی ثبت نام نمایند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 88398563-88398543 (بومرنگ) تماس بگیرند.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 606

به "گردهمایی فناورانه شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های حوزه رباتیک و اتوماسیون صنعتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردهمایی فناورانه شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های حوزه رباتیک و اتوماسیون صنعتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید