گرافیک جی تی ای 5 روز به روز بهتر می گردد

به گزارش دوست بلاگ، قبل از این که مطلب را آغاز کنیم و به ستایش از جی تی ای 5 بپردازیم، باید به این موضوع اشاره کنیم که جی تی ای 5 در حال حاضر روی اپیک گیمز استور به صورت رایگان عرضه می گردد، در نتیجه اگر نسخه کامپیوتر بازی را ندارید، یک حساب کاربری اپیک بسازید و جی تی ای 5 را به رایگان دریافت کنید. رایگان بودن بازی را که کنار بگذاریم، به موضوع خبر می رسیم؛ خبری که از زیباتر شدن نسخه کامپیوتر بازی به لطف یک ماد گرافیکی جدید GTA V می گوید.

گرافیک جی تی ای 5 روز به روز بهتر می گردد

از ماد گرافیکی NaturalVision پیش از این یکی دو بار دیگر هم صحبت نموده بودیم. این دستکاری گرافیکی، که احتمالا نباید اضافه کنیم مشخصا برای نسخه کامپیوتر ساخته شده است، گرافیک جی تی ای 5 را با تعدادی تغییر به شدت بالا می برد. نکته جالب درباره تغییرات NaturalVision سنگین نبودن آن ها به هنگام اجرا، در مقایسه با میزان افزایش کیفیتی است که دریافت می کنیم.

سازنده این ماد گرافیکی از نسخه جدید آن به اسم NaturalVision Evolved رونمایی نموده است. نسخه جدید ماد گرافیکی جی تی ای 5 حتی پایش را از گذشته فراتر می گذارد و کیفیت این بازی را از آنچه که تصور می کردیم هم بالاتر می برد. همان سال که جی تی ای 5 عرضه شد، یعنی سال 2013، شاهد عرضه کنسول های نسل جدید بودیم. عرضه جی تی ای 5 این موضوع را گوشزد کرد که قدرت برنامه نویسی و بهینه سازی، از قدرت سخت افزار مهم تر و تاثیرگذارتر است. جی تی ای 5 در سال 2013 چیزی کم از بازی های نسل بعد نداشت. در سال 2020 قرار داریم و سال جاری هم قرار است شاهد ورود کنسول های نسل جدید به بازار باشیم و جی تی ای 5 (البته با کمی دستکاری) هنوز هم یک سر و گردن از بازی های نسل بعد جلوتر است. این موضوع بیش از هر چیز به پایه و اساس بسیار خوب بازی اشاره دارد؛ پایه ای که اجازه داده است این بازی برای دو سه نسل صنعت ویدیوگیم را همراهی کند.

بد نیست کمی هم از NatualVision Evolved بگوییم. نسخه جدید این دستکاری گرافیکی نورپردازی بازی را از گذشته واقعی تر می نماید، کیفیت انعکاس نور در بازی را بالا می برد و در عین حال هم نوعی ری تریسینگ ساده را به بخش هایی از محیط اضافه می نماید.

نسخه Evolved این ماد گرافیکی هنوز عرضه رسمی و نهایی نشده است. البته نسخه ای آزمایشی از آن برای کسانی که به ساخت این ماد یاری اقتصادی می نمایند، در دسترس است. با این حال، بهتر است منتظر همان نسخه نهایی باشیم.

یک بار دیگر اضافه می کنیم که جی تی ای 5 تا چهار روز دیگر روی اپیک گیمز استور رایگان است. حتی اگر بخش داستانی را قبلا بازی نموده اید، پیشنهاد می کنیم این نسخه اپیک گیمز استور را به خاطر تجربه بخش آنلاین بازی دریافت کنید. نسخه اپیک گیمز استور یک میلیون دلار پول جی تی ای آنلاین هم به افراد هدیه می دهد.

می توانید در ادامه ویدیویی از NaturalVision Evolved ببینید.

منبع: رددیت

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 5152

به "گرافیک جی تی ای 5 روز به روز بهتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرافیک جی تی ای 5 روز به روز بهتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید