کاهش محدودیت های سفر در 152 کشور دنیا

به گزارش دوست بلاگ، سازمان دنیای گردشگری از کاهش محدودیت های سفر و باز شدن مرز ها به روی گردشگران بین المللی در بیشتر مقاصد گردشگری دنیا اطلاع داد.

کاهش محدودیت های سفر در 152 کشور دنیا

سازمان دنیای گردشگری (UNWTO) در آخرین گزارش خود گفت که بیش از 70 درصد از مقاصد گردشگری دنیا محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا را کاهش داده اند. این گزارش حاکی از آن است که از هر چهار مقصد، فقط یک مقصد همچنان به طور کامل به روی گردشگران بسته است.

آخرین نتایج آنالیز های سازمان دنیای گردشگری نشان می دهد که 152 کشور تا ماه نوامبر محدودیت های خود را کاهش داده اند. این آمار در ماه سپتامبر 115 کشور بوده است. در این گزارش آمده است که کاهش محدودیت ها در کشورهای اروپایی بیشتر بوده است و قاره آمریکا، آفریقا و سپس خاورمیانه در جایگاه بعدی قرار گرفته اند.

لازم به ذکر است که بیشتر کشورهای آسیا و اقیانوسیه همچنان بر بسته بودن مرزهای خود تاکید دارند و تعداد کشورهایی که در این قاره ها همچنان مرزهای خود را بسته باقی نگاه داشته اند، به مراتب بیشتر است.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما به هر یک از مقصدهای داخلی یا خارجی را دارید، با یاری موتور جست وجوی پرواز خبرنگاران می توانید به آسانی فهرستی از فروشندگان معتبر را مشاهده و مقرون به صرفه ترین بلیط را بخرید.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 13172

به "کاهش محدودیت های سفر در 152 کشور دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش محدودیت های سفر در 152 کشور دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید