کارخانه طلسم نباختن ورامین را می شکند؟، کار سخت آرمات

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران، ملاقاتهای هفته نهم رقابت های لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه با برگزاری شش ملاقات به میزبانی شهرهای آمل، یزد، سیرجان، ارومیه، تهران و مشهد پیگیری خواهد شد. ملاقات تیم های کاله - شهرداری گنبد و شهرداری ارومیه و شهرداری ورامین از حساس ترین بازی های هفته به شمار می رود.

کارخانه طلسم نباختن ورامین را می شکند؟، کار سخت آرمات

شهرداری ارومیه - شهرداری ورامین

شاگردان غیاثی در شهرداری ورامین یکه تاز، صدر جدول رده بندی را در اختیار دارند و بدون شکست به استقبال هفته نهم و رویارویی با شهرداری ارومیه می فرایند. تیم والیبال شهرداری ورامین، مدافع عنوان قهرمانی با شکست تیم های پیغام، پیکان، فولاد سیرجان، کاله، شهرداری گنبد، خاتم و راه یاب ملل گام در هفته نهم گذاشته است تا د رجدالی سخت مقابل شاگردان کارخانه در خانه حریف رقابت نمایند. تیم شهرداری ارومیه که در ابتدای فصل شروع خوبی نداشت د رادامه پیروز شد 3 پیروزی از 5 بازی به دست آورد و فردا خود را مهیای حضور برابر شهرداری ورامین کند. این بازی یکی از حساس ترین بازی های هفته به شمار می رود و باید دید شهرداری ارومیه ترمز ورامین را خواهد کشید یا خیر؟

کاله - شهرداری گنبد

شهرداری گنبد با شروع خوب در مسابقات نشان دید سال جاری یکی از مدعیان جدی برای سایر تیم ها به شمار می رود و نباید این تیم را دست کم گرفت. شاگردان جزیده در گنبد فردا در آمل میهمان تیم کاله مازندران هستند تا در دیگر بازی حساس هفته برای کسب ششمین برد خود کوشش نمایند. شاگردان عطایی در کاله نیز فردا در خانه از حمایت تماشاگرانشان برخوردار هستند و همین کار را برای گنبد سخت خواهد نمود.

پیکان تهران - خاتم اردکان

تیم جوان پیکان از هفته سوم رقابت ها با سرانجام محرومیت جواد کریمی و سلیم چپرلی بازی های زیبایی در مقابل حریفان به نمایش گذاشت تا نشان دهد این تیم علی رغم در اختیار داشتن بازیکنان جوان و همچنین دیر شروع کردن تمرینات شرایط خوبی دارد و سال جاری نیز می تواند حریفی جدی برای رقبا به شمار برود. پیکان از 6 بازی خود 5 پیروز کسب نموده و با 15 امتیاز بالاتر از شهرداری گنبد، سایپا، شهرداری ارومیه و کاله در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفته است . پیکان فردا در خانه پذیرای تیم خاتم اردکان است که این تیم این روزها شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارد و با یک پیروزی و 3 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفته است. مسعود آرمات سرمربی تیم خاتم نیز پس از بازی هفته هشتم و شکست مقابل پیغام خراسان از سمت خود کناره گیری کرد که مورد موافقت هیات مدیره قرار نگرفت تا آرمات در بازی حساس مقابل پیکان راهنمایی خاتم را بر عهده داشته باشد. این بازی برای خاتم و آرمات سرنوشت ساز است و باید دید خاتم می تواند با شکست پیکان از بحران خارج گردد یا خیر؟ هرچند کار سختی در پیش دارد.

برنامه دیدارهای هفته نهم به توضیح زیر است:

هفته نهم: چهارشنبه 98/9/6

* کاله مازندران - شهرداری گنبد

* شهداب یزد - شهفرایند اراک

* فولاد سیرجان ایرانیان - سایپا تهران

* شهرداری ارومیه - شهرداری ورامین

* پیکان تهران - خاتم اردکان

* پیغام خراسان - راهیاب ملل مریوان

تیم فولاد سپاهان اصفهان نیز این هفته استراحت دارد.

جدول رده بندی لیگ برتر والیبال در سرانجام هفته هشتم

ردیف تیم ها برد باخت بازی امتیاز
1 شهرداری ورامین 7 - 7 18
2 فولاد سپاهان 5 1 6 15
3 پیکان تهران 5 1 6 15
4 شهرداری گنبد 5 2 7 13
5 سایپا تهران 4 3 7 13
6 شهرداری ارومیه 3 2 5 11
7 کاله مازندران 3 2 5 9
8 پیغام خراسان 2 4 6 6
9 راه یاب ملل مریوان 1 4 5 4
10 فولاد سیرجان 1 5 6 4
11 خاتم اردکان 1 4 5 3
12 شهداب یزد 1 4 5 3
13 شهفرایند اراک صفر 6 6 صفر

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 1778

به "کارخانه طلسم نباختن ورامین را می شکند؟، کار سخت آرمات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارخانه طلسم نباختن ورامین را می شکند؟، کار سخت آرمات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید