خاتمه بلاتکلیفی مدیریتی فدراسیون پزشکی ورزشی پس از 14 ماه

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران، غلامرضا نوروزی آخرین رئیس قانونی برای فدراسیون پزشکی ورزشی بود. دوره چهارساله وی 6 آبان ماه سال گذشته به انتها رسید اما نه تنها یک ماه طول کشید تا رتق و فتق فدراسیون به سرپرست سپرده گردد بلکه یک سال و دو ماه هم زمان برد تا بلاتکلیفی این فدراسیون با برگزاری مجمع انتخاباتی به انتها برسد.

خاتمه بلاتکلیفی مدیریتی فدراسیون پزشکی ورزشی پس از 14 ماه

این مجمع انتخاباتی در حالی فردا برگزار می گردد که طی 14 ماه گذشته فدراسیون پزشکی ورزشی با دو سرپرست اداره شد. مهرزاد خلیلیان اولین سرپرست فدراسیون بود. سرپرستی وی از آذرماه سال گذشته شروع شد اما ورود او به انتخابات و کاندیدا شدن برای ریاست باعث شد تا محمد اسد مسجدی جایگزین او گردد. مسجدی هم البته جزو متقاضیان ریاست در پزشکی ورزشی بود اما همزمان با دریافت حکم سرپرستی استعفای خود را خاطرنشان کرد.

حالا بعد از 14 ماه و سپری شدن دو دوره سرپرستی، انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی برای معین رئیس چهار سال آینده فردا برگزار می گردد. این انتخابات 14 کاندیدا داشت که از این تعداد صلاحیت مدیریتی 11 نفر توسط کمیسیون تطبیق تایید شد. در آخرین مرحله برای آنالیز صلاحیت کاندیداها 2 نفر دیگر هم کنار رفتند و بدین ترتیب 9 نفر مجوز حضور در مجمع را گرفتند؛ خیلیان که به خاطر کاندیدا شدن برای ریاست از سرپرستی کنار رفت جزو این 9 نفر نیست.

داود باقری، محمد حسین پورقریب، حسین تامینی لیچایی، سید جمال الدین عزآبادی، فردین حلب چی، کرم الله علیمرادی، سعید کاظمی، سیدرضا میرابوطالبی و غلامرضا نوروزی افرادی هستند که رای اعضای مجمع معین می نماید کدام یک از آنها رئیس چهار سال آینده این فدراسیون خواهد شد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون پزشکی ورزشی از ساعت 10 در محل آموزشگاه ملی المپیک شروع می گردد.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 8498

به "خاتمه بلاتکلیفی مدیریتی فدراسیون پزشکی ورزشی پس از 14 ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه بلاتکلیفی مدیریتی فدراسیون پزشکی ورزشی پس از 14 ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید