پادشاه همیشه پادشاه است ، شب تریپل دابل و بامداد تماشایی بسکتبال در آمریکا

به گزارش دوست بلاگ، دو روز پس از نمایش شگفت انگیز آنتونی دیویس در ترکیب لس آنجلس لیکرز، نوبت به لبران جیمز رسید تا یک بازی تماشایی و یک تریپل دابل دیگر از خودش یادگار بگذارد.

پادشاه همیشه پادشاه است ، شب تریپل دابل و بامداد تماشایی بسکتبال در آمریکا

به گزارش خبرنگاران، رقابت های لیگ ملی بسکتبال آمریکا NBA بامداد امروز با برگزار شدن هشت بازی ادامه یافت و در یکی از دیدارهای نزدیک، لیکرز در وقت اضافی با نتیجه 119 بر 110 از سد دالاس موریکس گذشت. لبران جیمز در این بازی 39 امتیاز، 12 ریباند، 16 پاس گل، چهار توپ دزدی و یک بلاک داشت تا نشان دهد پادشاه همیشه پادشاه است، حتی اگر دیویس را با 31 امتیاز کنار دست خود داشته باشد.

شاهکار لبران در سه ثانیه مانده به پایان وقت عادی بازی رقم خورد؛ جایی که لیکرز 100 بر 103 از دالاس عقب بود. پادشاه با توپ سمت سبد رفت و از آنجا که پرتاب دو امتیازی دردی از تیم دوا نمی کرد، دنی گرین را در کنج زمین دید. پاس به گرین و پرتاب سه امتیازی او بازی را به تساوی و وقت اضافی کشاند. در ترکیب دالاس لوکا دانچیچ 20 ساله با 31 امتیاز، 13 ریباند و 15 پاس گل نشان داد راه جیمز شدن را درست می رود.

  • فروپاشی امپراتوری سلحشورها | خانه نشینی فزونین پرتاب کننده ان بی ای

در یک بازی دیگر 63 امتیاز جیمز هاردن و راسل وستبروک هم نتوانست جلوی شکست خوردن هیوستن راکتس را از بروکلین نتس بگیرد. در ترکیب بروکلین سه بازیکن بالای 20 امتیاز آوردند تا بازی با نتیجه 123 بر 116 به پایان برسد. ایندیانا 102 بر 95 کلیولند را برد، میلواکی با 29 امتیاز یانیس آنته توکومپو 123 بر 91 اورلاندو مجیک را شکست داد و بوستن سلتیکس 104 بر 102 برابر نیویورک نیکس به پیروزی رسید.

دیترویت پیستونز 106 بر 112 به شیکاگو بولز باخت تا هر دو تیم چهار باخت و دو برد در کارنامه داشته باشند. ساکرامنتو کینگز هم برای ثبت نخستین برد فصل خود نیاز به یک امتیاز فزونی برابر یوتا جز داشت و بازی این دو تیم 102 بر 101 به پایان رسید. در آخرین بازی هم سن آنتونیو اسپرز یک روز پس از باخت به لیکرز برابر گلدن استیت وریرز ایستاد و قهرمان کنفرانس غرب فصل گذشته را 127 بر 110 برد.

بدترین خبر برای استیو کر، سرمربی گلدن استیت نتیجه جراحی دست چپ استفن کری بود که او را دست کم سه ماه از زمین بسکتبال دور نگه می دارد. بهترین سه زن ان بی ای در حالی یاران خود را در فصل عادی تنها گذاشت که با توجه به ترکیب تیم های کنفرانس غرب، بعید است گلدن استیت حتی به مرحله پلی آف برسد؛ نظری که چارلز بارکلی پیش از آغاز فصل بر آن پافشاری کرده بود.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 352

به "پادشاه همیشه پادشاه است ، شب تریپل دابل و بامداد تماشایی بسکتبال در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پادشاه همیشه پادشاه است ، شب تریپل دابل و بامداد تماشایی بسکتبال در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید