ورود غول ایتالیایی به دنیای آفرود

به گزارش دوست بلاگ، انتشار رندر های نسخه باجا لامبورگینی اوروس توجه زیادی را در سراسر جهان به خود جلب نموده است چراکه مردم علاقه زیادی به suv ها پیدا نموده اند.

ورود غول ایتالیایی به دنیای آفرود

به گزارش خبرآنلاین به نقل از هات کارز، با این وجود انتقاد های زیادی نیز از این نسخه از لامبورگینی انجام شده است چراکه مردم زیادی وجود دارند که از ایده یک خودرو آفرود سخته شده به دست لامبورگینی وحشت دارند؛ در هر صورت این گاو خشمگین ایتالیایی خیلی به نظرات اهمیتی نمی دهد.

از نظر موتور، همان موتور 4.0 لیتری V 8 توئین توربوشارژ 641 اسب بخاری است که در SUV استاندارد استفاده می گردد، اما این خودرو برای پاسخگویی به دنیای مسابقه های بیابانی دوباره مهندسی شده است. به عنوان استاندارد، این ابر SUV می تواند در 3.6 ثانیه به سرعت 0-60 مایل در ساعت برسد، اما این تنها نیمی از ماجرا است. این یک وسیله نقلیه کاربردی ورزشی عجیب و غریب است که بعلاوه لوکس و مملوء از فناوری است.

از هر نظر در خارج از جاده عملکرد خوبی دارد، مطمئناً به خوبی یک مدافع لندرور نیست، اما برای یک SUV بسیار قدرتمند و عجیب و غریب خوب است.

در بیرون، این رندر نشان می دهد که چگونه یک اوروس اصلاح شده واقعی ممکن است به نظر برسد. لامبورگینی Urus Baja Racer به لطف سیستم تعلیق و پیشرانه سفارشی، ارتفاع سواری بیشتری دارد. افزایش ارتفاع سواری به تنهایی آن را به یک آفرود تبدیل نمی کند. خوشبختانه، چراغ های LED اضافی در سپر جلو و در یک قفسه بزرگ نصب شده در سقف وجود دارد.

احتمالاً بزرگ ترین سورپرایز به شکل صندوق عقب با چرخ یدکی و یک نوار تکی با لوگوی برند ایتالیایی و چراغ های عقبی که در قسمت های عقب آن قرار دارند، در انتظار شماست.

منبع: فرارو
انتشار: 23 فروردین 1402 بروزرسانی: 23 فروردین 1402 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 17441

به "ورود غول ایتالیایی به دنیای آفرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود غول ایتالیایی به دنیای آفرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید