هشدار تکمیل ظرفیت بیمارستان های اهواز

به گزارش دوست بلاگ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به فرایند افزایشی بیماری در خوزستان، گفت: اکنون ظرفیت بیمارستان رازی اهواز کاملا تکمیل است؛ مردم باید مراعات نمایند تا ظرفیت دیگر بیمارستان ها نیز پر نشود.

هشدار تکمیل ظرفیت بیمارستان های اهواز

به گزارش ایسنا، فرهاد سلطانی، اظهار کرد: در حال حاضر در اهواز علاوه بر بیمارستان رازی، بیمارستان های امیرالمومنین (ع)، فاطمه الزهرا (س)، سینا، بیمارستان ارتش و یک بخش ICU بیمارستان گلستان در حال ارائه خدمت به بیماران مبتلا به کرونا هستند.

وی اضافه نمود: اکنون ظرفیت بیمارستان رازی اهواز کاملا تکمیل است؛ مردم باید مراعات نمایند تا ظرفیت دیگر بیمارستان ها نیز پر نگردد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا، در تخت عادی مسئله ای وجود ندارد، اما از قبل در زمینه تخت های ویژه مشکل داشتیم که همچنان این مشکل وجود دارد و احتیاج مبرم به تخت های ویژه داریم.

سلطانی بیان نمود: امکانات درمانی در برابر این حجم مراجعات تحت فشار قرار می گیرد و در این شرایط، به ناچار ارائه خدمت به دیگر بیماران کاهش داده می گردد و خدمات به بیماران مبتلا به کووید - 19 افزایش می یابد.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: فرارو
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 9006

به "هشدار تکمیل ظرفیت بیمارستان های اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار تکمیل ظرفیت بیمارستان های اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید