نیمار و رد یک اتهام بزرگ

به گزارش دوست بلاگ، نیمار هنوز برگزاری مهمانی مجلل در ریودوژانیرو را تایید نکرده است.

نیمار و رد یک اتهام بزرگ

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شرایط در روزهای اخیر برای ستاره برزیلی بغرنج شده و او به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. نیمار پس از انتقاد شدید مقامات محلی به علت عدم رعایت قوانین قرنطینه، برگزاری مهمانی پنج روزه برای 500 نفر در عمارت خود در برزیل را انکار کرده است. اخیرا و در بیانیه ای، مقامات محلی اعلام کردند رسما از برگزاری این مهمانی اطلاع نداشته اند، اما برای برگزاری یک رویداد حداقل با 500 نفر، باید از قبل به شهرداری اعلام شده باشد و این اتفاق صورت نگرفته است.

عمارت 10 هزار متری نیمار دارای شش سوئیت، زمین تنیس، استخرهای زیرزمینی آب گرم، کلوپ، سونا بخار، اتاق ماساژ، سالن بدنسازی، اسکله مخصوص قایق های موتوری و کلی امکانات دیگر است. پیش از مهمانی از مهمامان خواسته شده تلفن همراه خود را تحویل دهند تا تصویری از این برنامه به بیرون درز نکند.

هتل های محلی از جهش تعداد رزرو توسط مهمانانی که در این مهمانی شرکت می کنند، خبر داده و این برنامه خشم مردم را به همراه داشته است. اما نیمار در تماسی اعلام کرده هرگز چنین مهمانی بزرگی نگرفته و پروتکل های بهداشتی را نیز رعایت کرده است.

تعداد کشته شدگان ویروس کرونا در برزیل اخیرا از مرز 190 هزار نفر گذشته و تنها ایالات متحده در جهان از این کشور بیشتر کشته داشته است. تعداد موارد تایید شد کرونا در برزیل 7.5 میلیون نفر بوده که این کشور را بعد از ایالات متحده آمریکا و هند در رتبه سوم قرار داده است.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 8487

به "نیمار و رد یک اتهام بزرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمار و رد یک اتهام بزرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید