نخستین جشنواره فرهنگی تفریحی ماهی آراز در پلدشت برگزار گردید

به گزارش دوست بلاگ، نخستین جشنواره فرهنگی تفریحی ماهی آراز در کمپ گردشگری آرازکنار شهرستان پلدشت برگزار گردید.

نخستین جشنواره فرهنگی تفریحی ماهی آراز در پلدشت برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی در این جشنواره به اهمیت برگزاری چنین جشنواره هایی در شناسایی پتانسیل های گردشگری منطقه اشاره نمود و گفت: کمپ سدارس جزو مناطق نمونه 57 گانه گردشگری کشور است و این اداره کل از هرگونه طرح گردشگری حمایت می نماید.

جلیل جباری به تفاهم نامه همکاری وزارت نیرو و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در راستای ایجاد و احداث مجتمع های گردشگری در سواحل سدها اشاره نمود و اضافه نمود: دولت با تسهیلات کم بهره و همچنین یارانه از هرگونه سرمایه گذاری در بحث گردشگری حمایت می نماید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی به تداوم اجرای چنین جشنواره هایی اشاره نموده و گفت: امیدواریم جشنواره های شهرستانی همه ساله در زمان و تاریخ مشخصی اجرا شوند که در صورت تبلیعات محیطی و مجازی به طور حتم اغلب دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی تورهای سفر خود را برای این جشنواره ها برنامه ریزی می نمایند.

اجرای موسیقی آشیقی، شعرخوانی در وصف آرازچایی، بایاتی، پخت نان محلی، برپایی سیاه چادر عشایری، عرفه های عرضه محصولات روستایی، ماهیگیری تفریحی، قایق سواری، پذیرایی میهمانان با غذاهایی از جنس ماهی از برنامه های جنبی مراسم بود.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 436

به "نخستین جشنواره فرهنگی تفریحی ماهی آراز در پلدشت برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین جشنواره فرهنگی تفریحی ماهی آراز در پلدشت برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید