ناکامی دوچرخه سواران ایران در غیاب حسین عسگری

به گزارش دوست بلاگ، خبرنگاران: مرحله ششم تور دوچرخه سواری تایلند در حالی به سرانجام رسید که تیم پیشگامان کویر یزد در غیاب حسین عسگری دهم شد.

ناکامی دوچرخه سواران ایران در غیاب حسین عسگری

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران در پایان مرحله ششم تور دوچرخه سواری تایلند، رده بندی نهایی اعلام شد و نمایندگان ایران نتوانستند سکویی را به خود اختصاص دهند.

تیم های پیشگامان کویر یزد و پتروشیمی تبریز نمایندگان ایران در این مسابقات بودند که در پایان مهدی سهرابی، احد کاظمی، میرصمد پورسیدی، امیر کلاهدوز و قادر میزبانی از پتروشیمی به ترتیب در رده های 24، 53، 42، 73 77 قرار گرفتند.

مهدی رجبی، محمد رجبلو، حمید بیک خورمیزی، سید معزالدین سید رضایی از تیم پیشگامان نیز در بخش انفرادی در رده های 35، 55، 56، 67 قرار گرفتند. در بخش تیمی نیز پیشگامان کویر یزد در مکان دهم ایستاد.

این مسابقات در سطح 2 آسیا برگزار می شد و نسبت به تور تایوان از سطح پایین تری همراه بود. حسین عسگری دارنده مدال طلای آسیا در این رقابت ها حضور نداشت و پس از تور تایوان به ایران باز گشته بود.

تیم های پیشگامان کویر یزد و پتروشیمی تبریز بعد از قهرمانی و نایب قهرمان در تور تایوان برای شرکت در تور تایلند راهی این کشور شده بودند.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 1737

به "ناکامی دوچرخه سواران ایران در غیاب حسین عسگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی دوچرخه سواران ایران در غیاب حسین عسگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید