نابودی مواضع دشمن فرضی با سامانه موشکی اسکندر-ام

به گزارش دوست بلاگ، وزارت دفاع روسیه از شروع رزمایش نظامی گسترده با استفاده از سامانه های ضدموشکی عملیاتی-تاکتیکی اسکندر-ام در ناحیه نظامی شرق این کشور و نابودی تاسیسات مهم دشمن فرضی در جریان آن اطلاع داد.

نابودی مواضع دشمن فرضی با سامانه موشکی اسکندر-ام

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری-اینترنتی شبکه تلویزیون ازوزدا روسیه، وزارت دفاع روسیه اظهار داشت که مانور گسترده نظامی با استفاده از سامانه های موشکی اسکندر-ام، در ناحیه نظامی شرقی روسیه در منطقه خودمختار اوریسکی شروع شده است.

در جریان این تمرینات، سامانه های ضدموشکی عملیاتی-تاکتیکی اسکندر-ام، تاسیسات مهم و حساس دشمن فرضی را نابود کرد. متخصص موشکی با تغییر چندپانه سکوی پرتاب موشک ها، وظایف مختلفی را اجرا کردند.

متخصصین ماشین های حامل موشک های اسکندر-ام به منطقه معین شده راهنمایی نموده و با مهارت کامل در شرایط مختلف زمینی بر موانع طبیعی غلبه و در فضای محدود، وظایف محوله را با موفقیت انجام دادند.

بر اساس اطلاعات وزارت دفاع روسیه، در منطقه معین شده، موشک اندازها برای انتقال سامانه ها به موقعیت های ناشناخته، فعالیت های لازم را انجام دادند و در این زمینه، محاسبات دقیق جنگی و تایید عملکرد سیستم های موشکی مورد آنالیز نهاده شد.

در این مانورها، نیروهای نظامی کار نابودی گروه های شناسایی و تخریب دشمن، غلبه بر محل نفوذ و موانع مختلف و موانع طبیعی را با موفقیت به اجرا گذاشتند.

گفتنی است که اسکندر-ام یک سامانه عملیاتی-تاکتیکی موشکی است که برای نابود کردن اهداف کوچک و متوسط در فاصله ای تا 500 کیلومتر طراحی شده است. اهداف این سامانه، شامل سامانه های موشکی، سامانه های پرتاب چندگانه، توپخانه های برد بلند، هواپیماها و بالگردها در میدان های رزمی هوایی، پست های فرماندهی و مراکز ارتباطی هستند.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 1206

به "نابودی مواضع دشمن فرضی با سامانه موشکی اسکندر-ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نابودی مواضع دشمن فرضی با سامانه موشکی اسکندر-ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید