مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری: همه ملی پوشان تست دوپینگ داده اند

به گزارش دوست بلاگ، حواشی اخیر در مورد تست دوپینگ ملی پوشان دوچرخه سواری، واکنش مدیر تیم های ملی را به دنبال داشت.

مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری: همه ملی پوشان تست دوپینگ داده اند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، اردوی تیم های ملی دوچرخه سواری استقامت در دو بخش مردان و بانوان از روز 15 آذر ماه در محل کمپ تیم های ملی برگزار گشت و روز چهارشنبه به خاتمه رسید.

در روزهای گذشته عنوان شد که ماموران آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ قصد دریافت تست از ملی پوشان یک رشته المپیکی را داشته اند اما برخی از ورزشکاران این رشته پس از اطلاع از این موضوع اردوی تیم ملی را ترک کرده اند. این موضوع در فضای مجازی مطرح شد و اذهان را به سمت اردوی رکابزنان برد.

علیرضا احمدی مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری در این باره به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: این موضوع صحت ندارد و همه ملی پوشان بزرگسالان که در اردو حضور داشته، تست دادند. نمونه گیری اول پنج روز قبل و نمونه گیری دوم نیز 3 روز قبل انجام شد و در هر مرحله نیز به ترتیب 2 و 4 رکابزن تست دوپینگ دادند.

وی با اشاره به اینکه همه نفرات اردونشین تست دوپینگ داده اند و آمار و مستندات این موضوع نیز وجود دارد، درباره تعطیلی زودتر از موعد اردو که شائبه هایی را به وجود اورده بود، اعلام کرد: به دلیل حضور محمود پراش و دلارام ذاکرانی سرمربیان تیم های مردان و بانوان در کلاس مربیگری، اردو یک روز زودتر تعطیل شد و مورد خاصی وجود نداشت.

احمدی گفت: برخی به دنبال منافع شخصی خود هستند که به آن نرسیده اند و به همین دلیل حاشیه سازی می کنند. ما همکاری کاملی با وادا و نادو داشته ایم و حتی کلاس ضد دوپینگ را نیز برگزار کردیم.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2639

به "مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری: همه ملی پوشان تست دوپینگ داده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری: همه ملی پوشان تست دوپینگ داده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید