محمودی: صندلی والیبال ایران در لیگ ملت ها، پنجم تا هشتم است، نمی توان در المپیک به راحتی برنده شد

به گزارش دوست بلاگ، ملی پوش پیشین والیبال ایران گفت: صندلی ایران در لیگ ملت ها، پنجم تا هشتم است و نباید بیش از این از تیمی که مشغول شناخت ترکیب خود و آماده سازی است، توقع داشت.

محمودی: صندلی والیبال ایران در لیگ ملت ها، پنجم تا هشتم است، نمی توان در المپیک به راحتی برنده شد

بهنام محمودی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال در لیگ ملت های 2021 گفت: سرمربی تیم ملی ایران در لیگ ملت ها در پی این است که به ترکیب اصلی برسد. او بازیکنان جوان را در مقاطع مختلف و مقابل حریفان مختلف به میدان می فرستد چون برای محک زدن آنها به زمان احتیاج است. در این بین، بازیکنانی مثل صابر کاظمی و میثم صالحی، کلاس دنیای والیبال خود را نشان دادند.

ملی پوش پیشین والیبال ایران ادامه داد: حریفان با تمام قوا وارد لیگ ملت ها شده اند و از همه توان خود برای کسب پیروزی استفاده می نمایند. با این حال معتقدم که می شد در بازی مقابل ژاپن و روسیه برنده شد ولی چون ابتدای تورنمنت بود، بازیکنان، ریتم تیمی خود را پیدا نکرده بودند.

محمودی به شکست 3 بر 2 ایران مقابل آلمان اشاره نمود و گفت: در بازی با آلمان، آنچه که نباید، رخ داد. در حالت عادی باید، آلمان را شکست می دادیم ولی در سرویس، اشتباهات زیادی انجام دادیم و آلمان در طرف مقابل، بدون اشتباه و عالی بازی کرد.

وی اسم کرد: برترین تیم های دنیا در المپیک حاضر هستند و همه با تمام توان به مصاف حریفان می آیند. نمی توان در المپیک به راحتی برنده شد و به همین دلیل آلکنو باید نقاط ضعف تیمش را در فرصت به جامانده، رفع کند.

محمودی در خصوص عملکرد ضعیف میلاد عبادی پور در بازی مقابل آلمان توضیح داد: همانطور که گفتم، آلکنو در پی رسیدن به ترکیب اصلی و آزمایش کردن بازیکنان در شرایط مختلف است. به نظر من، دریافت های میلاد از پوریا (فیاضی) بهتر است و چون پوریا دچار مصدومیت زانو بود و نمی توانست در حمله موثر باشد، به بازی گرفته نشد. علاوه بر این، آلمانی ها عالی سرویس زدند و نمی توان به ملی پوشان، خرده گرفت.

شماره 10 پیشین تیم ملی در خاتمه گفت: صندلی ایران در لیگ ملت ها، پنجم تا هشتم است و نباید بیش از این از تیمی که مشغول شناخت ترکیب خود و آماده سازی است، توقع داشت.

تیم ملی والیبال ایران در بازی بعدی خود در لیگ ملت های 2021 از ساعت 14:30 روز سه شنبه 25 خرداد به مصاف استرالیا می رود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 10693

به "محمودی: صندلی والیبال ایران در لیگ ملت ها، پنجم تا هشتم است، نمی توان در المپیک به راحتی برنده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمودی: صندلی والیبال ایران در لیگ ملت ها، پنجم تا هشتم است، نمی توان در المپیک به راحتی برنده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید