قطعی آب در بعضی مناطق شهر تهران به دلیل کدورت آب، حداکثر تا 3 ساعت دیگر مشکل حل می گردد

به گزارش دوست بلاگ، معاون نظارت و بهره برداری شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: با توجه به کدورت آب در تصفیه خانه مجبور به قطع آب بعضی از مناطق تهران شدیم که این مشکل نیز تا حداکثر تا سه ساعت آینده رفع خواهد شد.

قطعی آب در بعضی مناطق شهر تهران به دلیل کدورت آب، حداکثر تا 3 ساعت دیگر مشکل حل می گردد

کرمی نژاد در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه آب بعضی از نقاط شهر تهران از جمله نواب و محله دامپزشکی غرب تهران قطع شده است، اظهار کرد: بارش های روزهای گذشته در تهران موجب سیلابی شدن و طغیان رودخانه های غرب و شرق تهران شد که این مساله کدورت آب را به دنبال داشته است.

وی اضافه نمود: زمانی که میزان کدورت از مقدار مشخصی بیشتر گردد، ورودی آب به تصفیه خانه قطع می گردد. به همین دلیل از ساعت 16 عصر امروز به دلیل بالا رفتن کدورت و گل آلود بودن آب از ورود آن به تصفیه خانه جلوگیری و نسبت به پاکسازی و کاهش کدورت و افزایش دبی خروجی تصفیه خانه ها اقدام شد.

وی تاکید نمود: با توجه به کدورت آب در تصفیه خانه مجبور به قطع آب شدیم و اکنون آب بعضی مناطق وصل شده و تا ساعاتی دیگر مشکل کدورت نیز برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه میزان کدورت آب طی دو روز گذشته افزایش یافت، گفت: زمانی که این میزان کدورت به دلیل کاهش شدت بارندگی ها کاهش یافت و به حد استاندار رسید. اتصال ورودی آب به بعضی مخازن تصفیه خانه برقرار می کنیم و در نتیجه قطعی آب برطرف می گردد.

وی اضافه نمود: از حدود سه تا چهار ساعت پیش مجددا کدورت آب ورودی به مخازن تصفیه خانه ها افزایش یافت و به اجبار بعضی مخازن را از فرایند تصفیه خارج کردیم تا میزان کدورت به حد استاندارد برسد.

وی توضیح داد: در تمام مناطق در حال برطرف مشکل هستیم و پیش بینی می کنیم که آب در مناطق غربی در زمان کمتری نسبت به شرق وصل گردد.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3632

به "قطعی آب در بعضی مناطق شهر تهران به دلیل کدورت آب، حداکثر تا 3 ساعت دیگر مشکل حل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطعی آب در بعضی مناطق شهر تهران به دلیل کدورت آب، حداکثر تا 3 ساعت دیگر مشکل حل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید