فن دایک: به بازنشستگی فکر نمی کنم اما شرایط عجیبی خواهد بود

به گزارش دوست بلاگ، مدافع هلندی سرخپوشان مرسی ساید می گوید شرایط کنونی که در نتیجه شیوع ویروس کرونا به وجود آمده، همه چیز را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

فن دایک: به بازنشستگی فکر نمی کنم اما شرایط عجیبی خواهد بود

به گزارش خبرنگاران، برگزاری بازی های بالاترین سطح فوتبال انگلیس از تاریخ 13 مارس (23 اسفند) در نتیجه شیوع ویروس کرونا در حالی به حالت تعلیق در آمده است که لیورپول با 25 امتیاز رجحان در صدر جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر انگلیس واقع شده است و در آستانه کسب اولین عنوان قهرمانی اش در این رقابت ها از سال 1990 است. در این مدت قوانین سختگیرانه ای در انگلیس به اجرا درآمده و بازیکنان هم به توصیه باشگاه های خود در قرنطینه خانگی بوده اند، اما حالا تیم ها کم کم خود را آماده از سرگیری تمرینات می نمایند.

فیرجیل فن دایک در گفت وگو با شبکه تلویزیونی بی تی اسپورت، درباره شرایط کنونی که در نتیجه شیوع ویروس کرونا به وجود آمده است، گفت: این شرایط سختی است که نمی توانیم پا به زمین مسابقه بگذاریم و استعدادمان را نشان دهیم، سخت بکوشیم و کارهایی در زمین انجام دهیم. همچنین نمی توانیم برای طرفداران پرشماران بازی کنیم و برای آنها پیروزی به ارمغان بیاوریم. در کنار اینها نمی توانیم به تمرین برویم و هم تیمی های خود را ببینیم. ما بیشتر اوقات را با هم سپری می کردیم و به یکباره حالا در حدود دو ماه است که یکدیگر را ندیده ایم.

وی اضافه کرد: این شرایطی متفاوت و البته دیوانه نماینده ای است که پیش از این تجربه اش ننموده بودیم و این باعث می گردد تا قدر چیزهایی که داریم را بیشتر بدانیم. من به بازنشستگی و از این دست چیزها فکر نمی کنم، اما شرایط عجیبی خواهد بود. این شرایط اما باعث می گردد به این فکر کنید تصمیم گیری برای بازنشستگی برای بازیکنان در این شرایط چقدر سخت است، چون نمی دانید بعد از این قرار است چه کاری انجام دهید. دوره ای از بلاتکلیفی وجود خواهد داشت که شما هیچ تصوری ندارید که باید چه کار کنید و این احساس درست همان چیزی است که ما در حال حاضر گاهی اوقات داریم، چون تصوری نداریم که ممکن است چه اتفاقی بیفتد.

در حالی که در کشورهای آلمان، اسپانیا و ایتالیا مجوز شروع تمرین تیم های فوتبال با رعایت پروتکل های بهداشتی معین شده، صادر شده است، در انگلیس هنوز تعیین نیست که تیم ها از چه زمانی می توانند تمرینات خود را از سربگیرند.

مدافع هلندی تیم فوتبال لیورپول در بخش دیگری از صحبت هایش اظهار داشت: ما سعی می کنیم هر روز به وسیله گروهی که در شبکه اجتماعی داریم به صورت آنلاین با هم در ارتباط باشیم، اما واقعاً شرایط عجیبی برای تمامی ما و البته برای تمامی مردم دنیا در هر حرفه ای که هستند، است. به هرحال باید به این شرایط عادت کنیم و کارها را به گونه ای دیگر انجام دهیم، اما مهمترین چیز قطعاً سلامت همه افراد است.

فن دایک 28 ساله در سرانجام اظهار داشت: از حیث آمادگی جسمانی، سعی می کنم تا جای ممکن روی فرم باشم و تمامی تمرینات که با تیم برنامه ریزی نموده ایم را انجام دهم تا اطمینان حاصل کنم که با از سرگیری لیگ، آماده باشم. پس از آن باید ببینیم که چه اتفاقی ممکن است رخ دهد.

ایرانیرو: ایرانیرو: سفر به زیباترین شهرهای ایران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 4966

به "فن دایک: به بازنشستگی فکر نمی کنم اما شرایط عجیبی خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فن دایک: به بازنشستگی فکر نمی کنم اما شرایط عجیبی خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید