فصیحی قهرمان دوی 100 متر ایران شد، پیروزی دینامو بخارست با درخشش هندبالیست های اصفهانی

به گزارش دوست بلاگ، پیروزی تیم دینامو بخارست در جام باشگاه های اروپا با درخشش بازیکنان اصفهانی و قهرمانی فرزانه فصیحی در ماده دوی 100 متر لیگ دوومیدانی بانوان کشور از مهمترین رویدادهای ورزشی روز اصفهان است.

فصیحی قهرمان دوی 100 متر ایران شد، پیروزی دینامو بخارست با درخشش هندبالیست های اصفهانی

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، تیم هندبال دینامو بخارست رومانی با درخشش هندبالیست های اصفهانی پیروز شد در جام باشگاه های اروپا تیم پرقدرت موتور زابروسی اوکراین را شکست دهد.

دینامو بخارست که در نخستین گام خود در باشگاه های اروپا پیروز شده بود هولتسبرو دانمارک را متوقف کند، امشب نیز در ملاقاتی نزدیک با نتیجه 35 بر 31 تیم موتور زابروسی اوکراین را مغلوب کرد.

سه بازیکن اصفهانی این تیم یعنی سجاد استکی با به ثمر رساندن 7 گل، الله کرم استکی با 4 گل و سیدعلیرضا موسوی با زدن 2 گل و دریافت 4 پنالتی به سود تیمش، با درخششی چشمگیر نقش مؤثری در این پیروزی داشتند.

در این ملاقات سیدعلیرضا موسوی 45 دقیقه و برادران استکی هرکدام 30 دقیقه برای نماینده رومانی بازی کردند. نماینده رومانی در گروه چهارم با تیم های بشیکتاش ترکیه، نانت فرانسه، هولستبروی دانمارک، یومینوی پرتغال و موتور زابروسی هم گروه است.

فصیحی زودتر از مریم طوسی به خط خاتمه رسید

نخستین روز از مرحله نهایی مسابقات دوومیدانی لیگ بانوان که با حضور 105 ورزشکار در قالب 13 تیم باشگاهی و استانی با حمایت اقتصادی شرکت آسان پرداخت در استادیوم آفتاب انقلاب تهران برگزار گردید، با معرفی نفرات برتر به خاتمه رسید.

در روز نخستین این مسابقات و در ماده دوی 100 متر، فرزانه فصیحی بانوی دونده اصفهانی پیروز شد با پشت سر گذاشتن مریم طوسی و با زمان 12:18 ثانیه قهرمان این مسابقات گردد.

در این ماده مریم طوسی با ثبت زمان 12:61 ثانیه دوم شد و حمیده اسماعیل نژاد با زمان 13 ثانیه در صندلی سوم مسابقات ایستاد.

بانوی اصفهانی تنها قایقران دعوت شده به اردوی تیم ملی اسلالوم

اردوی تیم ملی اسلالوم بانوان به منظور حضور پیروز در مسابقات قهرمانی دنیا 2017 و بازی های آسیایی 2018 برگزار می گردد. دومین مرحله اردوی آمادگی این تیم از 7 مهرماه در دریاچه آزادی و رودخانه کرج انجام خواهد شد. این اردو تا 21 مهرماه ادامه پیدا خواهد نمود.

رکسانا رازقیان از اصفهان تنها قایقران دعوت شده به این مرحله از اردو است که تحت نظر کتایون اشرف سرمربی تیم ملی اسلالوم تمرینات خود را انجام خواهد داد.

همچنین بر اساس تقویم ورزشی فدراسیون قایقرانی مسابقات قهرمانی کشور کانوپولوی بانوان دهه اول آبان ماه به میزبانی دریاچه آزادی برگزار خواهد شد.

کمیته کانوپولوی فدراسیون قایقرانی از هیئت های سراسر کشور خواسته است تا مقدمات لازم را برای اعزام تیم خود به مسابقات فراهم نمایند. این مسابقات در بخش بانوان و در رده سنی بزرگسالان برگزار خواهد شد.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3464

به "فصیحی قهرمان دوی 100 متر ایران شد، پیروزی دینامو بخارست با درخشش هندبالیست های اصفهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصیحی قهرمان دوی 100 متر ایران شد، پیروزی دینامو بخارست با درخشش هندبالیست های اصفهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید