طلسم شکنی اتلتیکو مادرید با پیروزی برابر بدترین بارسلونا دهه اخیر

به گزارش دوست بلاگ، تیم فوتبال بارسلونا با قبول شکست در ملاقات مقابل اتلتیکومادرید به رتبه دهم جدول رده بندی لالیگا سقوط کرد.

طلسم شکنی اتلتیکو مادرید با پیروزی برابر بدترین بارسلونا دهه اخیر

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا؛ بامداد یکشنبه در حساسترین ملاقات هفته دهم لیگ فوتبال باشگاه های اسپانیا، اتلتیکو در استادیوم وندا مترو پولیتانو مادرید از بارسلونا میزبانی کرد و در نهایت به فزونی یک بر صفر دست یافت. این هشتمین بازی دو تیم در فصل جاری بود، چراکه ملاقاتهای هفته اول و دوم آنها به تعویق افتاده است.

بازی در حالی شروع شد که لوییس سوارز غایب بود. ستاره اروگوئه ای که پس از سال ها درخشش در بارسلونا در ابتدای فصل از این تیم کنار گذاشته شد و به اتلتیکو آمد، به دلیل ابتلا به کرونا این ملاقات را از دست داد.

در بیشتر دقایق نیمه نخست، فرایند بازی در اختیار بارسلونا بود اما این تیم توانی برای ایجاد موقعیت خطرناک داشت و تنها یک ضربه به چارچوب توسط لیونل مسی داشت.

در سومین دقیقه از وفت های تلف شده نیمه نخست، ناتوانی پیکه در کنترل توپ با خروج عجیب و اشتباه ترشتگن از دروازه همراه شد تا یانیک کاراسکو به راحتی هرچه تمام تر گل نخست بازی را برای اتلتیکو به ارمغان آورد.

در نیمه دوم مطابق انتظار بارسلونا اصلا نتوانست موقعیتی برای گلزنی ایجاد نموده تا سومین شکست خود را در هشت بازی تجربه کند.

بارسلونا با عملکرد فاجعه بار خود در این ملاقات، 11 امتیازی باقی ماند و به رده عجیب دهم نزول کرد و اتلتیکومادرید هم با 20 امتیاز به رتبه دوم رسید.

در چند ملاقات اخیر بارسلونا در لالیگا، نفرات جدید این تیم به هیچ عنوان عملکرد خوبی نداشته اند. باتجربه هایی چون پیکه و یوردی آلبا نشان دادند که توان گذشته را ندارند. از همه مهمتر لیونل مسی هم هیچ انگیزه ای در زمین ندارد. او در ملاقات برابر اتلتیکومادرید به خصوص در نیمه دوم بیش از 10 مرتبه توپ را با بی تفاوتی کامل از دست داد.

مسی قصد داشت ابتدای فصل از بارسلونا جدا گردد که با مخالف سران باشگاه همراه شد و اکنون ستاره آرژانتینی در بارسلونا نمایشی ناامید کننده دارد.

رونالد کومان سرمربی هلندی نیز نتوانسته در بارسلونا تحولی ایجاد کند و کاتالان ها تحت راهنمایی او بسیار ضعیف تر از فصول گذشته هستند.

ایرانیرو: ایرانیرو: سفر به زیباترین شهرهای ایران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7887

به "طلسم شکنی اتلتیکو مادرید با پیروزی برابر بدترین بارسلونا دهه اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلسم شکنی اتلتیکو مادرید با پیروزی برابر بدترین بارسلونا دهه اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید