صعود حسینی و مردانی به نیمه نهایی گرندپری مسکو، چیزی به المپیک نمانده!

به گزارش دوست بلاگ، کنندگان اوزان 68- و 84+ کیلوگرم تکواندوی ایران با نمایشی قدرتمندانه پیروز به صعود به مرحله نیمه نهایی گرندپری مسکو شدند و در صورت صعود به فینال و کسب مدال طلا می توانند سهمیه المپیک خود را بدون اما و اگر قطعی کنند.

صعود حسینی و مردانی به نیمه نهایی گرندپری مسکو، چیزی به المپیک نمانده!

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های مرحله نهایی گرندپری تکواندو 2019 در مسکو به عنوان آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ، میرهاشم حسینی نماینده وزن 68- کیلوگرم ایران و دارنده مدال نقره جهان و طلای بازی های آسیایی در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی برابر جواد آچاب دارنده مدال برنز جهان 2019 از بلژیک به میدان رفت و در خاتمه با نتیجه قاطع 33 بر 15 برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد و یک گام دیگر به کسب سهمیه المپیک نزدیکتر شد.

حسینی پیش از این مقابل محمد کتبی از بلژیک 16 بر 2 در خاتمه 2 راند به برتری رسید و حریفش در راند خاتمهی انصراف داد.

حسینی با راهیابی به فینال و کسب مدال طلا سهمیه المپیک خود را حتمی خواهد کرد. وی برای صعود به مبارزه خاتمهی باید با دای هون لی از کره جنوبی مبارزه کند.

تاکنون دو رقیب میرهاشم در رنکینگ از دور رقابت ها حذف شده اند و این احتمال وجود دارد وی با رسیدن به فینال نیز المپیکی شود.

در وزن 84+ کیلوگرم سجاد مردانی دارنده مدال نقره جهان2013 و نفر هفتم رنکینگ المپیک نیز در دور نخست مقابل کارلوس سانسورس دارنده مدال نقره جهان 2019 از مکزیک به روی شیاپ چانگ رفت و در خاتمه با نتیجه نزدیک 11 بر 10 به پیروزی رسید.

وی در یک چهارم نهایی به مصاف رافائل آلبا دارنده مدال طلای جهان 2019 و برنز جهان 2015 از کوبا رفت و در خاتمه دست به کار بزرگی زد و با برد 19 بر 12 ضمن رسیدن به نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد.

مردانی در نیمه نهایی و در مصافی بسیار سخت باید برابر رادیک عیسی یف آذربایجانی و دارنده مدال طلای المپیک ریو به میدان برود. عیسی یف در حال حاضر با 26 امتیاز کمتر از مردانی و 2 پله پایین تر در رده نهم رنکینگ المپیک جای دارد.

مردانی برای قطعی کردن کسب سهمیه المپیک باید به مدال طلا دست یابد. عیسی یف پیش از این لارین روس و نفر یک رنکینگ را از پیش رو برداشت.

آرمین هادی پور نیز در وزن 58- کیلوگرم با کسب دو پیروزی قاطع ضمن رسیدن به نیمه نهایی و قطعی کردن مدال برنز، پیروز به کسب اولین سهمیه المپیک برای ایران شد. هادی پور در نیمه نهایی به مصاف جون جانگ قهرمان جهان2019 از کره جنوبی می رود.

سروش احمدی دیگر نماینده ایران در وزن 68- کیلوگرم در دور نخست مقابل خاویر پرزپولو دارنده مدال نقره جهان 2019 و طلای اروپا 2019 از اسپانیا به روی شیاپ چانگ رفت و در خاتمه با نتیجه 23 بر 16 شکست خورد و حذف شد.

این مسابقات با حضور 16 نفر برتر رنکینگ برگزار می شود و در خاتمه این رقابت ها 5 نفر برتر رنکینگ در 4 وزن مردان و 4 وزن زنان پیروز به کسب سهمیه المپیک توکیو از طریق رقابت های گرندپری خواهند شد.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2228

به "صعود حسینی و مردانی به نیمه نهایی گرندپری مسکو، چیزی به المپیک نمانده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود حسینی و مردانی به نیمه نهایی گرندپری مسکو، چیزی به المپیک نمانده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید