شهر خودرو و سپاهان، بهترین تیم ها در خانه و خارج از خانه

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران، شاگردان یحیی گل محمدی بعد از پیروزی مقابل گل گهر در تک بازی باقی مانده از هفته هشتم لیگ برتر، 23 امتیازی شده و به صدر جدول لیگ برتر صعود کردند. شهر خودروی مشهد حالا بالاتر از سپاهان، پرسپولیس، استقلال و سایر مدعیان در بالاترین نقطه جدول قرار گرفته است.

شهر خودرو و سپاهان، بهترین تیم ها در خانه و خارج از خانه

با گذشت ده هفته از این مسابقات، همه تیم ها به صورت مساوی در خانه و خارج از خانه به میدان رفته اند که می شود آمار بهترین ها و بدترین ها در خانه و خارج از خانه مسابقات را استخراج کرد.

شهرخودرو صدرنشین کنونی مسابقات 5 بار در خانه به میدان رفته و به جز تک شکستی که در هفته چهارم مقابل فولاد با نتیجه یک بر صفر پذیرفت، در سایر دیدارهای خانگی اش پیروز شده تا با 4 پیروزی و یک شکست از 5 بازی و کسب 12 امتیاز، بهترین تیم در دیدارهای خانگی باشد.

سپاهان با 3 پیروزی، 2 مساوی و کسب 11 امتیاز دومین تیم برتر در دیدارهای خانگی است، استقلال به همراه ماشین سازی و پرسپولیس نیز با 10 امتیاز دیگر تیم های خوب در خانه هستند.

ضعیف ترین تیم در خانه نیز تیم شاهین بوشهر با 2 امتیاز است. گل گهر نیز با 3 امتیاز خانگی بعد از شاهین دومین تیم ضعیف در این آیتم است.

پیکان با 11 گل زده در خانه بهترین خط حمله را دارد و استقلال با 10 گل بعد از پیکان، دومین تیم گلزن در خانه است. فولاد نیز با تنها یک گل زده در خانه ضعیف ترین خط حمله در خانه را دارد.

سپاهان تنها تیمی است که هنوز خارج از خانه گلی دریافت نکرده تا بدون گل خورده بهترین خط دفاعی را داشته باشد و پیکان به همراه شهر خودرو با تنها 2 گل بعد از سپاهان برترین عملکرد دفاعی خارج از خانه را دارند. شاهین بوشهر نیز با 11 گل خورده در خانه، ضعیف ترین خط دفاع در بازیهای خانگی را دارد.

در دیدارهای خارج از خانه سپاهان به همراه شهرخودرو و فولاد هر کدام با 11 امتیاز بیشترین امتیازات را دارند. اما سپاهان بهترین تفاضل گل را بین این 3 تیم دارد، شهرخودرو دوم و فولاد سوم است.

شاهین بوشهر تنها تیم لیگ است که در بازیهای خارج از خانه امتیاز نگرفته و ضعیف ترین تیم در این آیتم است. پارس جنوبی جم نیز با تنها یک امتیاز از بازیهای خارج از خانه، دومین تیم ضعیف است.

استقلال با 11 گل زده بهترین خط حمله خارج از خانه را دارد و پارس جنوبی با یک گل ضعیف ترین تیم است.

بهترین خط دفاعی در بازیهای خانگی در اختیار سپاهان با تنها یک گل خورده است و شاهین بوشهر با 11 گل خورده خارج از خانه، ضعیف ترین خط دفاعی را دارد.

در انتها هفته دهم لیگ برتر شهر خودرو با 23 امتیاز در صدر جدول و شاهین بوشهر با 2 امتیاز در قعر جدول حضور دارند.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 1637

به "شهر خودرو و سپاهان، بهترین تیم ها در خانه و خارج از خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر خودرو و سپاهان، بهترین تیم ها در خانه و خارج از خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید