شرکت 400 مهمان در مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم نوجوان

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران، علی مرادی نور پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان همدان با بیان اینکه مراسم افتتاحیه این جشنواره سوم مهرماه در سالن ورزشی ابن سینا همدان برگزار می شود، گفت: همدان ازسوم تا هشتم مهرماه میزبان یک رویداد فرهنگی در سطح بین المللی است.

شرکت 400 مهمان در مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم نوجوان

وی مطرح کرد: مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان با حضور 400 مهمانان داخلی و خارجی و 4 هزار نفر از مردم برگزار خواهد شد.

وی درادامه سخنانش با بیان اینکه تدابیر مختلف امنیتی، انتظامی، پزشکی، حمل و نقل، برق، آب و غیره برای برگزاری این جشنواره در همدان اجرا شده است، بیان داشت: در این میان بیمارستان بعثت همدان به عنوان بیمارستان تعیین در آماده باش کامل است.

مرادی نوربا اشاره به اینکه هتل باباطاهر، مهمانسرای ورزش، هتل بوعلی، هتل آزادی و تالار معلم نیز محل استقرار مهمانان جشنواره خواهد بود، بیان داشت: مراسم ویژه استقبال از مهمانان جشنواره روز سوم مهرماه در آرامگاه باباطاهر با حضور 50 نوجوان برگزار می شود.

مسئول کمیته پشتیبانی و تشریفات بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان همدان در ادامه سخنان خود اضافه کرد: علاوه بر این یک مراسم نمادین، استقبال از مهمانان جشنواره را نیز در آرامگاه بوعلی سینا همدان خواهیم داشت که برنامه های ویژه ای برای این بخش در نظر گرفته شده است.

مرادی نور از بازدید مهمانان جشنواره از مراکز فرهنگی و توریستی همدان خبر داد و گفت: از جمله برنامه های کمیته تشریفات بازدید از گنج نامه، غارعلیصدر و تپه هگمتانه برای مهمانان جشنواره است.

وی گفت: بازدید از روستای هدف گردشگری ورکانه همدان نیز برنامه ریزی شده و اجرای مراسم سنتی اسب سواری و کوسه گلین را دراین روستا برگزار خواهیم کرد.

وی ضمن تشکر از اداره ها و ارگان هایی که با همکاری در برگزاری این جشنواره، همدان را به عنوان یک استان فرهنگی و مهمان نواز معرفی می کنند، گفت: امیدورایم همچنان که کار ها به بهترین شکل اجرا شده، در طول جشنواره نیز بدون دغدغه خاطر کارها پیش رود.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3415

به "شرکت 400 مهمان در مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم نوجوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت 400 مهمان در مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم نوجوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید