سرویس مخفی آمریکا از ارائه شمار دقیق مبتلایان مقام های امنیتی امتناع کرد

به گزارش دوست بلاگ، سخنگوی سرویس مخفی آمریکا بامداد شنبه خاطرنشان کرد که به دلایل امنیتی نمی تواند آمار دقیق مقام های محافظتی و امنیتی مبتلا شده به ویروس کرونا را بیان کند.

سرویس مخفی آمریکا از ارائه شمار دقیق مبتلایان مقام های امنیتی امتناع کرد

از شبکه ان بی سی، وی گفت: سرویس مخفی اعلام نخواهد کرد که چه تعداد از کارمندان به کرونا مبتلا شده و یا چه تعداد از آنها در قرنطینه هستند.

به گفته سخنگوی سرویس مخفی آمریکا، به دلیل حفظ حریم خصوصی و امنیت عملیاتی، سرویس مخفی تعداد کارمندان خود را که آزمایش کرونای آنان مثبت و یا در قرنطینه قرار گرفته اند را اعلام نخواهد کرد.

در بیانیه سخنگو آمده است که سرویس مخفی آمریکا دستورالعمل های کووید 19 را به خوبی رعایت نموده و همچنان انجام اقدامات احتیاطی را برای حفظ ایمنی و سلامت کارمندان و خانواده ها و عموم مردم ادامه می دهد.

سرویس مخفی آمریکا نهادی امنیتی تحت نظارت دولت فدرال ایالات متحده است که علاوه بر حفاظت امنیتی از جان دولتمردان بلندپایه این کشور و شخصیت های عالی رتبه خارجی مقیم یا میهمان در ایالات متحده، مسوول مقابله با تخلفات اقتصادی عمده و جعل اسکناس واحد پول آمریکا است.

پس از اعلام رسمی ابتلای دونالد ترامپ و همسرش به ویروس کرونا، کاخ سفید بامداد شنبه از انتقال رییس جمهوری آمریکا از کاخ سفید به مرکز درمانی والتر رید اطلاع داد.

کاخ سفید در زمان سوار شدن ترامپ بر هلیکوپتر نظامی اعلام نمود که رییس جمهوری برای چند روز آینده در والتر رید بستری خواهد شد.

ترامپ برخلاف دیگر مواقع بدون مصاحبه با خبرنگاران و تنها با تکان دادن دست سوار هلیکوپتر شد و ملانیا همسر وی در این سفر همراه وی نبود.

آلیسا فرح مقام ارشد کاخ سفید نیز در خصوص مسئولیت رییس جمهوری در زمان بستری بودن در بیمارستان گفت: قدرت به معاون رئیس جمهوری (مایک پنس) منتقل نشده است.

وی اضافه کرد: رییس جمهوری همچنان مسئولیت ها را بر عهده دارد و بعضی شایعات در این زمینه صحت ندارد. ایرنا

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7035

به "سرویس مخفی آمریکا از ارائه شمار دقیق مبتلایان مقام های امنیتی امتناع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرویس مخفی آمریکا از ارائه شمار دقیق مبتلایان مقام های امنیتی امتناع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید