ست نتیجه را با اختلاف بردیم؛ حرفی برای گفتن نماند

به گزارش دوست بلاگ، خبرنگاران/اصفهان سرمربی تیم والیبال ذوب آهن گفت: بازی پرفراز و نشیبی را شاهد بودیم در ست پنجم با اختلاف پیروز شدیم تا حرفی برای گفتن نماند.

ست نتیجه را با اختلاف بردیم؛ حرفی برای گفتن نماند

فریبا صادقی امروز (پنجشنبه 10 بهمن) پس از برد 3بر2 تیمش مقابل سایپا اظهار کرد: این حساس ترین و سخت ترین بازی لیگ برتر در دور رفت بود به خصوص با وقفه ای که بین ادامه بازی ها اجرا شده بود و واقعا ما شرایط خوبی نداشتیم.

وی افزود: حدود دو هفته اصلا بازی نداشتیم و قبل از آن هم بازی های سبکی را داشتیم. به همین خاطر با توجه به شرایطی که سایپا داشت و چند نفر از بازیکنانش در اردوهای ملی حضور داشتند و هم تحت تمرین و بازی بودند و بلافاصله بعد از بازگشت چند بازی را انجام دادند، تقریبا در شرایط نابرابری قرار داشتیم.

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن ادامه داد: سایپا از تعداد ملی پوشان بیشتری بهره می برد و ما یک تیم کاملا بومی داریم که این امر باعث افتخارمان است که با بچه ها و پتانسیل استان اصفهان با سایر تیم ها مبارزه می کنیم.

به گزارش خبرنگاران، صادقی خاطر نشان کرد: همه شاهد بودید که شرایط نابرابر بود، ولی بچه ها واقعا جنگیدند و این برد را به اصفهانی ها و هواداران باشگاه ذوب آهن هدیه کردند.

صادقی در مورد داوری این دیدار گفت: بازی پر فراز و نشیبی را شاهد بودیم، واقعا نفس گیر و پر رفت و برگشتی بود، ست نتیجه را با اختلاف بردیم تا حرفی برای گفتن نماند. هر دو تیم تمام تاکتیک ها و تکنیک های لازم را به کار می گرفتند و به همین خاطر قضاوت هم در این دیدار سختی های زیادی را داشت که بعضا اشتباهات کوچکی هم پیش آم، ولی در کل با توجه به سطح بازی، دیدار را خوب مدیریت کردند.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3067

به "ست نتیجه را با اختلاف بردیم؛ حرفی برای گفتن نماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ست نتیجه را با اختلاف بردیم؛ حرفی برای گفتن نماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید