دزد گردنبند داییعیار همه فوتبال دوستان و ورزشکاران را ربود

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران، علی دارابی در پستی که به همراه انتشار فیلمی از گلزنی های علی دایی منتشر نموده، نوشته است: در ابتدا خواستم علی دایی را مختصری معرفی کنم دیدم کار بی فایده ای است. آنقدر در ورزش فوتبال برای کشور افتخار آفریده که نیازی به این کار نیست.

دزد گردنبند داییعیار همه فوتبال دوستان و ورزشکاران را ربود

در خبرها و تصاویر دیدیم که دزدان در مقابل چشمان دخترشان پس از درگیری، به ایشان دستبرد زدند. نمی توان فرض کرد که این دزد علی دایی را نمی شناخته؛ چرا که مگر کسی هست که او را نشناسد؟! نه تنها در ایران بلکه در دنیا. حتی رونالدو هم آرزو می نماید رکورد گل علی دایی را بزند، او که بارها و بارها غیرت خود را در هماورد با حریفان ایران به نمایش گذاشته است.

یادمان نخواهد رفت ضربه سر جانانه و از خود گذشته علی دایی را در بازی با کویت که هیچ بازیکنی در دنیا نمی توانست چنین گلی بزند که بعد، تیتر گزارشگران و خبرهای فوتبال این شد: علی دایی با این گل قوانین فیزیک را نقض کرد.

بوسه هایت پس از هر گل بر پرچم ایران و دست بر آسمان بردنت برای تشکر از خدا همواره در خاطره ها خواهد ماند. اینکه کشور در شرایط مالی سخت است قبول! اما دزدی!؟

دزد محترم یا نا محترم؛

تو فقط طلا ندزدیدی!؟ تو عیار همه فوتبال دوستان و ورزشکاران را ربودی.

بدون شک تو هم یکی از میلیون ها آدمی هستی که به او افتخار کردی و با گل هایش از شادی به آسمان پریدی و چه بسا تو بهتر از ما او را بشناسی! اما این را به یاد داشته باش لقمه حرام تا آبروی تو را نبرد دست از سر تو بر نخواهد داشت.

راستی، آقای دایی، دست مریزاد

ضربه خوب و حرفه ای به دزد زدی.

یا علی

در سرانجام جا دارد ناجا امنیت عمومی جامعه را بالا ببرد و محاکم قضایی با مجرمان از جمله چنین مواردی به اشد مجازات عمل نمایند. احساس امنیت در یک جامعه برای مردم حیاتی است و شوخی بردار نیست.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7458

به "دزد گردنبند داییعیار همه فوتبال دوستان و ورزشکاران را ربود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دزد گردنبند داییعیار همه فوتبال دوستان و ورزشکاران را ربود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید