دو اقدام مهم مدیر پرسپولیس در 24 ساعت گذشته

به گزارش دوست بلاگ، مدیرعامل پرسپولیس دراولین ماه حضورش در راس کادر تصمیم سازی باشگاه، اقدام جالبی را رقم زد.

دو اقدام مهم مدیر پرسپولیس در 24 ساعت گذشته

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، جعفر سمیعی حدود یک ماه است که بر مسند مدیریت باشگاه پرسپولیس نشسته و در این مدت، فعالیت های قابل قبولی ارائه کرده است اما از آنجا که ترجیح می دهد در سکوت کامل خبری، کارها را پیش ببرد، اقدامات او مورد توجه قرار نمی گیرد.

با این حال، سمیعی طی 24 ساعت گذشته، دو اقدام مدیریتی مهم داشت. اولین آن، تمدیدقرارداد با یحیی گل محمدی برای دو سال بود و سپس پیروز شد واریزی قابل توجهی به بازیکنان داشته باشد. موضوع واریز پول به حساب پرسپولیسی ها از چند جهت قابل بررسی است.

اول اینکه سمیعی بدون کمک وزارت ورزش، دولت، مجلس شورای اسلامی و حتی کارگزار و اسپانسرها و هیئت مدیره پیروز شد حساب باشگاه را با رقم بسیار زیادی شارژ کند و در ثانی، مسئولیت قراردادهایی که در سال های گذشته بسته شده بود را پذیرفت.

در واقع سمیعی می توانست اعلام کند قراردادهای فصل قبل، آپشن ها و پاداش ها به او ارتباطی ندارد و متعلق به هیئت مدیره قبلی است اما بدون انجام هرگونه مصاحبه و در سکوت کامل خبری، مطالبات بازیکنان مربوط به فصل قبل را تسویه کرد تا یک اتفاق تاریخی را ثبت کند. در ادوار لیگ برتر، هرگز سابقه نداشته به فاصله تنها دو ماه از لیگ قبلی، یک مدیرعامل بتواند تمام مطالبات بازیکنان اعم از باقی مانده از اصل قرارداد، پاداش و آپشن ها را تسویه کند اما این اتفاق توسط سمیعی رقم خورد.

نکته بعدی، آرامشی است که بر باشگاه حکمفرما شده است. در زمان مدیریت ایرج عرب، محمدحسن انصاری فرد و مهدی رسول پناه، باشگاه پرسپولیس به خانه آشوب و بلوا تبدیل شده بود اما در یک ماه گذشته، پرسپولیس آرامش خاصی را تجربه می کند و رابطه بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاه در بالاترین سطح خود قرار گرفته است.

این اتفاقات می تواند به پیشرفت پرسپولیس از لحاظ روحی و فنی قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا کمک کند.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 8017

به "دو اقدام مهم مدیر پرسپولیس در 24 ساعت گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو اقدام مهم مدیر پرسپولیس در 24 ساعت گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید