دورکاری دائمی برای کارمندان فیسبوک

به گزارش دوست بلاگ، خبرنگاران: مدیرعامل شرکت فیسبوک به تازگی اعلام نموده تمامی کارمندان به جز آن دسته از افرادی که حضورشان الزامی است، امکان تمدید دورکاری تا همواره را خواهند داشت.

دورکاری دائمی برای کارمندان فیسبوک

به گزارش خبرنگاران فیسبوک یکی از نخستین شرکت های بود که برنامه و طرح دورکاری را برای کارمندان خود در زمان آغاز گسترده و بحران پاندمی کرونا اعلام و مطرح نمود.

بر اساس گزارشی که در وب سایت زد دینت آمده است، فیسبوک که بدون شک از بزرگترین و پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در دنیا به شمار میرود، به تازگی امکان دورکاری تمامی کارکنان در پرسنل خود را تا همواره تمدید نموده و تنها آن دسته از کارمندانی را که حضورشان در محل کار الزامی است به صورت شیفتی و گردشی به شعبه و مراکز فیس بوک فراخوانده است.

به گزارش ایسنا، فیسبوک یکی از نخستین شرکت های بود که برنامه و طرح دورکاری را برای کارمندان خود در زمان آغاز گسترده و بحران پاندمی کرونا اعلام و مطرح نمود.

پیشتر نیز اخبار های منتشر شده حاکی از آن بود که کارمندان فیسبوک میتوانند به انتخاب خود تا خاتمه امسال میلادی به فعالیتشان به صورت دورکاری ادامه دهند و این بدان معناست که لزومی ندارند آن ها برای دریافت حقوق و سایر مزایای شغلی در محل کار خود حضور یابند و تنها کافیست تمامی کار و فعالیت های شغل خود را از خانه و با استفاده از رایانه های شخصی خود به صورت کامل و به موقع انجام دهند.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 5192

به "دورکاری دائمی برای کارمندان فیسبوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورکاری دائمی برای کارمندان فیسبوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید