دست و پا زدن عربستانی ها در منجلاب خودشان، خودشیرینی داخلی ها!

به گزارش دوست بلاگ، خبرنگاران - گروه ورزشی: روزی که کنفدراسیون فوتبال آسیا رای به محرومیت 6 ماهه مهاجم پرسپولیس داد تعیین بود که مسئولان عربستانی تلاششان برای شکست دادن تنها نماینده باقی مانده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا را آغاز کرده اند.

دست و پا زدن عربستانی ها در منجلاب خودشان، خودشیرینی داخلی ها!

رای محرومیت عیسی آل کثیر در شرایطی منتشر شد که دیدار حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در پیش بود و این بازیکن در دیدارهای گذشته توانسته بود تاثیرگذارترین بازیکن سرخپوشان باشد و با گل هایش سهم زیادی در رسیدن کننده ایران به این مرحله داشته باشد.

حتی بدبین ترین هواداران فوتبال هم می دانستند که این رای مغرضانه و در راستای تضعیف کننده ایران است تا تیم النصر با هزینه های سرسام آور و خریدهای گرانقیمت خود بتواند به فینال راه پیدا کند و شاهزاده های سعودی از این اتفاق مسرور شوند.

اینکه عربستانی ها تلاش کنند به تیم ها و فوتبال ایران ضربه بزنند شکی در آن وجود ندارد اما نکته قابل تاسف تلاش برخی افراد داخلی برای آب در آسیاب ریختن عربستانی ها علیه کننده ایران بود. افرادی که اطلاعات داخل را به النصری ها دادند و با فعالیت مضاعف در فضای مجازی تلاش زیادی کردند که خوراک لازم به عربستانی ها را تامین کنند تا آنها بتوانند با نفوذی که در کنفدراسیون آسیا دارند زمینه محروم کردن مهاجم پرسپولیس را فراهم کنند.

تلاش آنها البته به نتیجه رسید و مهاجم پرسپولیس به ناحق از حضور در نیمه نهایی محروم شد اما شاگردان یحیی گل محمدی با پیروزی برابر النصر و راهیابی به فینال جواب دندان شکنی به همه آنها دادند و موجی از شادی و نشاط را در جامعه ایجاد کردند.

با این حال این انتها کار نبود و تملق گویان داخلی تلاش کردند در گام بعدی زمینه محروم کردن پرسپولیس را فراهم کنند. آنها در ادامه فعالیت های خود عنوان کردند که پرسپولیس به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتش نمی توانسته بازیکن جدید بگیرد و حضور بازیکنان جدید این تیم در لیگ قهرمانان آسیا غیرقانونی است.

همین خودشیرینی ها که مشخص نیست چه عایدی برای افراد مغرض داخلی دارد باعث شد رسانه های عربستانی توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند و با خبرهای پرتعداد خود سعی کنند کنفدراسیون آسیا را تحت فشار قرار دهند تا شکایت علیه باشگاه پرسپولیس به صدور حکم برسد!

عجیب اینکه نهادهای نظارتی هم طی روزهای گذشته و با وجود اینکه می دانند برخی داخلی ها در حال خوش خدمتی برای عربستانی ها هستند هیچ واکنشی به این موضوع نداشته اند.

شاید اوضاع نابسامان استقلال و کم توجهی مسئولان وزارت ورزش به شرایط این تیم برای مشخص مدیرعامل و سرمربی فصل آینده باعث دلخوری هواداران این تیم شده و برخی از آنها تلاش کرده اند اوضاع تیم رقیب را هم آشفته کنند. اما آنچه باید برای همه مهم باشد اینکه این کری ها برای داخل کشور است و نباید برای تخریب رقیب آب در آسیاب کشورهایی بریزیم که دنبال لطمه زدن به ایران هستند و چه جایی بهتر از فوتبال که میلیون ها مخاطب دارد.

بازی های کثیف آل سعود در کنفدراسیون فوتبال آسیا و منجلاب هایی که طی سال های گذشته برای تیم های ایرانی درست کرده بودند حالا خودشان را گرفتار کرده است و نه تنها به فینال آسیا نرسیدند بلکه تلاش هایی هم که برای رسیدن به اهداف شان کردند بی ثمر مانده است.

هر چند در این میان نباید از ضعف دیپلماسی بین المللی مسئولان فوتبال ایران هم بی تفاوت گذشت. مسئولانی که صرفاً برایشان داشتن یک صندلی و دریافت حقوق دلاری آن اهمیت دارد و زمانی که نوبت به دفاع از فوتبال ایران می رسد زبان به دهان می گیرند و بی تاثیرترین آدم کنفدراسیون فوتبال آسیا می شوند!

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7166

به "دست و پا زدن عربستانی ها در منجلاب خودشان، خودشیرینی داخلی ها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست و پا زدن عربستانی ها در منجلاب خودشان، خودشیرینی داخلی ها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید