در چیانگ مای به کدام رستوران ها برویم؟

به گزارش دوست بلاگ، رستوران های چیانگ مای

یکی از هیجان انگیز ترین و خوشمزه ترین بخش های سفر به تایلند امتحان غذاهای خوشمزه چیانگ مای است. چیانگ مای از شهرهای شمالی تایلند است که غذاهای خوشمزه ای دارد پس اینکه در این شهر شناختی درباره بهترین رستوران ها داشته باشید یکی از بایدهای سفرتان است. درست است که در این شهر غذاهای خیابانی زیادی هست و می توانید با رفتن به بازارهای محلی غذاهای خوشمزه زیادی را به قیمت مناسب امتحان کنید اما شاید گاهی دلتان بخواهد سری هم به یک رستوران ها بزنید. می خواهیم تعدادی از بهترین رستوران های چیانگ مای را معرفی کنیم، خبرنگاران را همراهی کنید.

در چیانگ مای به کدام رستوران ها برویم؟

آشپزخانه دیوید | Davids Kitchen

آشپزخانه دیوید ترکیبی از رستوران تایلندی و فرانسوی است و مدت هاست یکی از بهترین رستوران های چیانگ مای به شمار می رود. سرآشپز این رستوران قبلا در هتل اوریانتال کار می کرده برای همین با بهترین و عالی ترین غذاها از شما پذیرایی می کند.

به غیر از سرآشپز کارکشته، غذاهای خوشمزه، فضای صمیمی، دکوراسیون آرامش بخش، خدمات خوب و توجه ویژه به جزئیات هم باعث شده که در این رستوران یک تجربه شکم گردی عالی نصیبتان گردد. از غذاهای ویژه این رستوران که طرفداران زیادی هم دارند سوپ کدو تنبل ژاپنی و جگر چرب است.

رستوران گود ویو | Good View

همان طور که از اسم این رستوران مشخصه چشم اندازهایش فوق العاده ست! این رستوران در کنار رودخانه واقع شده است و همین ویژگی خیلی ها را ناخداگاه به این محل می کشاند. در منو گزنه های زیادی از غذاهای ژاپنی، تایلندی و بین المللی در اختیارتان است که هم با بهترین مواد اولیه درست می شوند و هم طعم بینظیری دارند. به همه این ویژگی های نشستن در کنار رود خانه و گوش دادن به موسیقی زنده را هم اضافه کنید تا بدانید با چه رستوران بینظیری سروکار دارید. پیشنهاد می کنیم در این رستوران فقط غذاهای تایلندی بخورید چون به صورت کاملا سنتی سرو می شوند و شما را با فرهنگ این شهر بیشتر آشنا می کنند.

رستوران خدمات 1921 | The Service 1921 Restaurant

این رستوران در هتل آنانتارا واقع شده است و شما را به یک سفر جادویی می برد. در اینجا با غذاهای تایلندی، چینی و ویتنامی یک تجربه غذایی 5 ستاره در انتظارتان است پس خودتان را برای یک ناهار و یا شام رویایی آماده کنید. حتی اگر حوصله شلوغی را ندارید و می خواهید غذایتان را در فضایی آرام میل کنید می توانید در خارج از فضای عمومی و به دور از هیاهو بنشینید.

رستوران گالری | The Gallery

این رستوران در یکی از قدیمی ترین ساختمان های چوبی چیانگ مای واقع شده است، ساختمانی که قدمتش به حوالی سال 1892 برمی گردد و ترکیبی باشکوه از هنر و غذاهای خوشمزه است. همینکه می خواهید از در ورودی داخل این رستوران شوید چشمتان به ویترینی از گنجینه غار آلادین (Aladdins cave) می افتد که می تواند حسابی شما را سر ذوق بیاورند. محبوب ترین غذاهای این رستوران کاری های آن است که کارکنان رستوران آن را مطابق میلتان طعم دار می کنند.

رستوران ریور ساید | Riverside restaurant

این رستوران در کنار رودخانه پینگ واقع شده است و با چشم اندازهای تماشایی و محیطی سرزنده سال هاست که نه فقط رستوران محبوب محلی ها بلکه رستوران مورد علاقه گردشگران هم هست. در منوی این رستوران به طرز کاملا ماهرانه غذاهای تایلندی و بین المللی با هم ترکیب شده اند و می توانید انواع ساندویچ ها، پیتزاها، برگرها، کاری ها و غذاهای شمالی تایلند را سفارش دهید. قسمت هیجان انگیز رفتن به این رستوران این است که می توانید شب ها سوار قایق شوید و در حالی که در حال گشت و گذار در رودخانه هستید غذایتان را میل کنید.

رستوران جینجر اند کیف | Ginger & Kafe

این رستوران در یکی از خانه های سنتی تایلند واقع شده است و با غذاها و خدمات عالی تجربه ای متفاوت را برایتان رقم می زند. همین که پا به این رستوران می گذارید با دیدن میز و صندلی های عتیقه، وسایل تزئینی رنگارنگ و توجه بیش از حد به جزئیات کاملا به وجد می آیید. در این رستوران با غذاهای تایلندی و بین المللی از شما پذیرایی می گردد و بشقاب ها به زیباترین حالت ممکن تزئین می شوند به طوری که با دیدن آن ها حسابی اشتهایتان باز می گردد. بعد از اینکه غذایتان تمام شد پیشنهاد می کنیم سری به مغازه این رستوران بزنید! شاید تعجب کنید اما در گوشه ای از این رستوران مغازه ای برپا شده که شما را با انواع وسایل دست ساز غافلگیر می کند. اینکه به داخل این مغازه بروید و دست خالی برگردید یکی از سخت ترین کارهای عمرتان است!

رستوران چز مارکو | Chez Marco Restaurant

اسم سرآشپز ژاپنی، فرانسوی این رستوران چز مارکو است و با مهارتی که در آشپزی دارد تا به حال جوایز زیادی برنده شده است. این رستوران به غذاهای خوشمزه و فضای متفاوت و سرزنده اش معروف است و با رفتن به داخل و دیدن حال و هوای آن انگار به فرانسه رفته اید. می توانید غذای خود را با پیش غذا شروع کنید و یا مستقیم به سراغ غذاهای اصلی و ماهی و گوشت تازه بروید. اگر گیاهخوار هستید هم اصلا نگران نباشید چون در منو غذاهای زیادی برای شما در نظر گرفته شده است.

رستوران ریور مارکت | The River Market

این رستوران در کنار رودخانه پینگ واقع شده است و در ساختمان آن از معماری استعماری الهام گرفته شده است. در منوی این رستوران مجموعه ای از غذاهای تایلندی و بین المللی هست که هم کیفیت عالی و هم قیمت های مناسبی دارند. می توانید در داخل بالکن بنشینید و از چشم اندازهای رودخانه لذت ببرید و یا اگر شلوغی رستوران را دوست ندارید به طبقه بالا بروید و در آرامش غذایتان را میل کنید.

منبع: theculturetrip.com

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: الی گشت
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 391

به "در چیانگ مای به کدام رستوران ها برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در چیانگ مای به کدام رستوران ها برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید