دریافت وقت سفارت کشورهای مختلف از موسسه مهاجرتی پارسیس

به گزارش دوست بلاگ، افرادی که تمایل سفر به کشورهای اروپایی و آمریکایی را داشته باشند، ابتدا باید به سفارت کشور مربوطه مراجعه نمایند و مدارک لازم را به مسئولان سفارت تحویل دهند. مشخص وقت قبلی سفارت، موجب تسریع فرایند درخواست و جلوگیری از اتلاف وقت می گردد. امور مربوط به دریافت مدارک، ثبت اطلاعات بیومتریک و صدور ویزا برای بعضی کشورها مانند فرانسه، یونان و پرتغال به وسیله کارگزاری VFS Global انجام می گردد؛ اما برای کشورهایی مانند آمریکا باید به محل سفارتخانه مراجعه کرد.

دریافت وقت سفارت کشورهای مختلف از موسسه مهاجرتی پارسیس

بعضی از کشورهای اروپایی سفارتی در ایران ندارند و لذا متقاضیان باید به وسیله کشورهای همسایه اقدام به دریافت ویزا نمایند. اقدام به وسیله یک مؤسسه مهاجرتی معتبر تا حدود زیادی فرایند دریافت ویزا را تسهیل خواهد نمود. در این بین مؤسسه مهاجرتی و حقوقی پارسیس یکی از پیروز ترین مؤسسات در زمینه مهاجرت و اخذ ویزا است.

وقت سفارت فرانسه

به طور معمول، بین 5 تا 15 روز طول می کشد تا ویزای فرانسه در سفارت و کنسولگری فرانسه پردازش گردد. زمان رسیدگی به ویزای فرانسه به عوامل مختلفی بستگی دارد و بنا به صلاحدید کنسولگری ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کند. کارگزاری VFS Global مسئول آنالیز مدارک، ثبت اطلاعات بیومتریک و فرایند صدور ویزا برای متقاضیان است. متقاضیان می توانند به صورت آنلاین وقت دیدار مشخص نموده و در موعد مقرر به محل کارگزاری واقع در تهران، میدان هروی، خیابان موسوی، مجتمع هروی سنتر، طبقه چهارم مراجعه نمایند.

به علت تعداد بالای متقاضیان برای اخذ ویزا، ممکن است فرایند اخذ وقت سفارت فرانسه طولانی گردد. پیشنهاد می گردد به وسیله مؤسسه مهاجرتی و حقوقی پارسیس برای گرفتن وقت سفارت اقدام کنید تا در اسرع وقت برترین نتیجه را بگیرید.

وقت سفارت کانادا

زمان پردازش ویزای کانادا به وسیله اداره مهاجرت، پناهندگی و شهفرایندی کانادا (IRCC) از چند روز تا چند هفته فرق دارد. انواع مختلف ویزا، زمان پردازش و فرایند درخواست متفاوتی دارند. با توجه به اینکه تعداد متقاضیان برای ورود به کانادا زیاد است، مسلماً آنالیز پفراینده ها زمان بر خواهد بود.

کانادا یکی از کشورهایی است که سفارتی در جمهوری اسلامی ایران ندارد و باید به وسیله یکی از دفاتر VFS و VACواقع در کشورهای همسایه مانند امارات یا ترکیه اقدام کرد. مؤسسه مهاجرتی و حقوقی پارسیس در اسرع وقت، یک وقت دیدار برای متقاضیان دریافت نموده و در تمام فرایند اخذ ویزا در کنار شما خواهد بود.

وقت سفارت یونان

با توجه به مدت زمان و هدف سفر به یونان، می توانید برای اقامت بیش از 90 روز برای یک ویزای شینگن کوتاه مدت یا ویزای ملی بلندمدت درخواست دهید. شما می توانید 180 روز قبل از سفر، برای ویزای شینگن یونان اقدام کنید. معمولاً فرایند درخواست ویزا حداقل 5 روز کاری طول می کشد؛ بنابراین به شما توصیه می گردد 3 هفته قبل از سفر، درخواست خود را ارسال کنید. به منظور مشخص وقت سفارت یونان، متقاضیان باید به وسیله کارگزاری VFS Global اقدام و یک وقت دیدار به صورت آنلاین مشخص نمایند و در تاریخ مقرر، به همراه تمامی مدارک و اسناد مربوطه در محل کارگزاری VFS حاضر شوند.

ناگفته نماند که کارگزاری VFSتنها یک رابط برای دریافت مدارک و ثبت اطلاعات بیومتریک متقاضیان است. تصمیم نهایی موافقت یا عدم موافقت با صدور ویزا، به عهده سفارت یونان است.

وقت سفارت پرتغال

زمان پردازش برای همه خدمات تقریبی است و نمی توان یک زمان دقیق مشخص کرد. اما زمان تقریبی رسیدگی به پفراینده های ویزا حداقل یک ماه به طول می انجامد؛ بنابراین توصیه می گردد متقاضیان حداقل 2 الی 3 ماه پیش از زمان سفر برای درخواست ویزا اقدام نمایند. خوشبختانه سفارت پرتغال در ایران دایر است؛ اما برای دریافت ویزای پرتغال نیازی به مراجعه حضوری به سفارت پرتغال نیست و مراجعه به کارگزاری کافی است. تمامی امورات مربوط به اخذ مدارک، ثبت اطلاعات بیومتریک و صدور ویزا به وسیله کارگزاری VFS انجام می گردد و مصاحبه حضوری نخواهد بود.

وقت سفارت اسپانیا

اسپانیا یکی دیگر از کشورهایی است که در داخل ایران سفارتخانه دارد و می توان برای انجام امور مربوط به اخذ ویزا و دریافت اقامت به محل سفارت اسپانیا مراجعه کرد. اما نخست باید وقت قبلی سفارت را مشخص کنید تا بدون معطلی کارهایتان را پیش ببرید. با توجه به اینکه تعداد متقاضیان برای اخذ وقت سفارت اسپانیا زیاد است، بهتر است به وسیله یک مؤسسه معتبر مهاجرتی برای این کار اقدام کنید. تیم پارسیس با در اختیار داشتن برترین وکلای مهاجرتی از آخرین مدارک و اسناد لازم برای مهاجرت اطلاع داشته و در کوتاه ترین زمان ممکن ویزای شما را اخذ می نماید.

متقاضیان دریافت ویزای اسپانیا باید به وسیله کارگزاری این کشور به نام BlS، واقع در تهران، خیابان پاسداران، خیابان نارنجستان چهارم، مجتمع آرتمیس یک، طبقه دوازدهم، واحد 5 اقدام به درخواست وقت مصاحبه و ارائه مدارک مربوطه نمایند.

وقت سفارت آمریکا

متقاضیان مقیم ایران می توانند به هر سفارت یا کنسولگری ایالات متحده که به امور ویزاهای غیرمهاجرتی رسیدگی می نماید، برای درخواست ویزا مراجعه نمایند. با این حال، به خاطر داشته باشید که سفارت ایالات متحده در آنکارا، سفارت ایالات متحده در ایروان و سرکنسولگری ایالات متحده در دبی دارای کارکنان فارسی زبان هستند که با شرایط متقاضیان ایرانی به خوبی آشنایی دارند.

از آنجایی که پس از انقلاب سفارت آمریکا در ایران بسته شد، برای دریافت ویزا باید از یکی از گزینه های فوق اقدام کنید. این سفارتخانه ها به علت سهولت در رفت وآمد و کمتر بودن هزینه سفر، برای ایرانیان گزینه مناسبی هستند.

وقت سفارت انگلیس

سفارت انگلیس در ایران روابط بین انگلیس و ایران را حفظ نموده و توسعه می دهد. این سفارت، نمایندگی دیپلماتیک بریتانیا در جمهوری اسلامی ایران است و تمامی امور مربوط به اخذ ویزا به وسیله آن انجام می گردد. از 5 مارس 2015، تمام قرارهای دیدار برای خدمات کنسولی به وسیله وب سایت [email protected] انجام می گردد.

کارگزاری VFS انگلستان، واقع در تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، خیابان راشل کوری، ساختمان شماره 11، طبقه اول، مسئولیت رسیدگی به امور صدور ویزای انگلستان را به عهده دارد. پس از ثبت درخواست در وب سایت فوق و پرداخت هزینه ها، مجاز هستید به وسیله کارگزاریVFS وقت دیدار رزرو کنید. باقی اطلاعات متقاضیان، مانند اطلاعات بیومتریک، در روز دیدار به ثبت خواهد رسید. درخواست ویزای انگلیس برای ایرانیان به وسیله کشورهای ترکیه و دبی نیز امکان پذیر است.

اخذ وقت سفارت به وسیله مؤسسه مهاجرتی پارسیس

اخذ وقت سفارت فرآیندی زمان بر است، به خصوص که در سال های اخیر تقاضا برای مهاجرت کوتاه مدت یا دائمی به طور چشمگیری افزایش پیدا نموده است. بعلاوه در این بین نقص مدارک ممکن است، فرایند دریافت وقت سفارت را به تأخیر بیندازد. بنابراین، سپردن امور به یک مؤسسه معتبر و خوش نام مانند مؤسسه حقوقی و مهاجرتی پارسیس می تواند یاری نماینده باشد.

منبع: چمدان
انتشار: 16 اسفند 1400 بروزرسانی: 16 اسفند 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 13153

به "دریافت وقت سفارت کشورهای مختلف از موسسه مهاجرتی پارسیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت وقت سفارت کشورهای مختلف از موسسه مهاجرتی پارسیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید