خراسان شمالی در تکاپوی برگزاری بزرگ ترین تور گردشگری ورزشی

به گزارش دوست بلاگ، استاندار خراسان شمالی با اشاره به برگزاری رقابت های کشتی جام باشگاه های دنیا در خراسان شمالی، گفت: این رویداد، بزرگ ترین تور گردشگری ورزشی برای استان به شمار می رود که باید از این فرصت نهایت استفاده را برد.

خراسان شمالی در تکاپوی برگزاری بزرگ ترین تور گردشگری ورزشی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در حاشیه بازدید از شرایط سالن های ورزشی استان که به منظور برگزاری رقابت های کشتی جام باشگاه های دنیا انجام شد، اظهار کرد: میزبانی مسابقات بین المللی موجب رونق گردشگری می گردد.

شجاعی نقش رسانه ها را در معرفی استان به هنگام برگزاری مسابقات مهم دانست و تأکید کرد: باید از ظرفیت رسانه ای در این زمینه به نحو مطلوب استفاده کرد.

او اضافه کرد: بسیاری از ورزشکاران و کشتی گیران از سایر استان ها برای تماشای این مسابقات به خراسان شمالی خواهند آمد، بنابراین اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای فروش صنایع دستی استان تمهیدات لازم را فراهم کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی نیز به همراه تعدادی از مسئولان فرهنگی و ورزشی در این بازدید، استاندار خراسان شمالی را همراهی کردند.

مسابقات باشگاه های دنیای کشتی فرنگی و آزاد از 26 آذرماه جاری در شهرهای بجنورد و آشخانه برگزار می گردد و 400 مهمان و شش تیم خارجی و دو تیم ایرانی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 1809

به "خراسان شمالی در تکاپوی برگزاری بزرگ ترین تور گردشگری ورزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خراسان شمالی در تکاپوی برگزاری بزرگ ترین تور گردشگری ورزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید