خبرنگاران 7 زن شهیده و جانباز استان تهران تجلیل شدند

به گزارش دوست بلاگ، تهران- خبرنگاران- پنج بانوی شهیده و 2 جانباز شهرستان های استان تهران در کنگره ملی بزرگداشت 17 هزار زن شهیده، جانباز و آزاده مورد تجلیل قرار گرفتند.

خبرنگاران 7 زن شهیده و جانباز استان تهران تجلیل شدند

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگاران امروز همزمان با سراسر کشور در وبینار تجلیل از 17 هزار زن خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان در بنیاد شهید شهرستان های استان تهران برگزار گردید.

فاطمه حسین آزاده انقلاب از شهرستان ری، جمیله ایمانی آزاده انقلاب از ورامین، کوکب بختیاری جانباز 10 درصد و مادر دو شهید از ملارد، معصومه کلبعلی همسر و مادر شهید و عصمت نعیمی جانباز 20 درصد همسر و مادر شهید نیز از شهرستان ری تجلیل شدند.

همچنین از خانواده عشرت اسکندری شهیده ترور از فیروزکوه و خانواده شیرین روحانی نژاد شهیده سلامت قدردانی به عمل آمد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران در حاشیه این جلسه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: از مجموع 17 هزار زن شهید، جانباز و آزاد در کشور 104 شهید زن، 77 جانباز و 2 آزاده از شهرستان های استان تهران هستند.

عبدالله مرتضوی اضافه نمود: تجلیل از مقام والای زنان شهید و جانباز در کنگره یاد شده فرصت مغتنمی است تا با اجرای برنامه های ترویجی در معرفی و تبیین سیره و منش آن ها کوشش گردد.

وی ادامه داد: خانواده معظم شهدا همیشه برای ما منشأ امید، استقامت و صبر بوده اند و مادران و همسران شهدا برای همه جامعه الهام بخش، الگو و نمونه ای از خانواده های شکیبا و مقاوم هستند.

مرتضوی اذعان داشت: استان تهران در دفاع مقدس بیش از 32 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده است که از این تعداد بیش از هشت هزار و 500 شهید مربوط به شهرستان های استان تهران است.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 9197

به "خبرنگاران 7 زن شهیده و جانباز استان تهران تجلیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 7 زن شهیده و جانباز استان تهران تجلیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید