خبرنگاران 46 محصول دانش بنیان در فن بازار منطقه ای آذربایجان غربی عرضه می گردد

به گزارش دوست بلاگ، ارومیه- خبرنگاران- کارگزار فن بازار منطقه ای آذربایجان غربی گفت: 46 محصول در بخش های مختلف نرم افزاری، زیست محیطی و انواع حسگرهای هوشمند توسط این شرکت ها در این سایت به ثبت رسیده است.

خبرنگاران 46 محصول دانش بنیان در فن بازار منطقه ای آذربایجان غربی عرضه می گردد

آرش انصاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: تا به امروز 39 شرکت فناور و دانش بنیان در سایت فن بازار منطقه ای این استان ثبت نام نموده و محصولات خود را عرضه می نمایند.

وی با اشاره به اینکه همچنین 388 کاربر در سایت فن بازار منطقه ای استان به آدرس http://urmia.techmart.ir ثبت نام نموده اند، بیان نمود: شرکت های فناور و دانش بنیان می توانند برای توسعه فروش و صادرات محصولات خود در این سامانه ثبت نام نمایند زیرا هر محصولی که در این سامانه ثبت گردد، در همه کشور قابل مشاهده است.

کارگزار فن بازار منطقه ای آذربایجان غربی گفت: سرعت بخشی در فرآیند مبادله فناوری بین عرضه نمایندگان و متقاضیان فناوری از اهداف راه اندازی فن بازار مجازی است.

انصاری گفت: سامانه فن بازار فرصتی را برای صاحبان فناوری محصولات فراهم می نماید تا محصول خود را معرفی نمایند.

وی بیان نمود: آشنایی متقاضیان فناوری با محصولات عرضه شده و بیان نیازهای فناورانه به فراورینماینده محصولات فناور از دیگر ویژگی های این سایت مجازی است و در حقیقت پیدا کردن، شناختن نواقص و نیازمندی های چرخه فراوری، سرمایه و فروش عمده ترین کاری است که برعهده کارگزار فن بازار واقع شده است.

وی ادامه داد: سایت جدیدی نیز با لینک http://www.tavaniran.ir و با هدف اعلام مشخصات فنی و نیازمندی های واحدهای فراوریی راه اندازی شده است و شرکت ها می توانند در این سایت ثبت نام نموده و مشخصات فنی و توان فراوریی خود را بارگذاری نمایند.

سایت فن بازار به عنوان زیرساخت اطلاعاتی فن بازار استانی با حمایت پارک علم و فناوری استان راه اندازی شد و به عنوان حلقه واسط شرکت های دانش بنیان با سرمایه گذاران مطرح است.

فن بازار یک سیستم جامع انتقال فناوری بین عرضه نمایندگان و متقاضیان فناوری است که به صورت نظام مند فرآیند انتقال فناوری را تسهیل می نماید.

فن بازار در 2 بخش بازار فیزیکی و بازار مجازی فعالیت می نماید و پارک علم و فناوری این استان در نخستین قدم بخش مجازی را راه اندازی نموده است.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7476

به "خبرنگاران 46 محصول دانش بنیان در فن بازار منطقه ای آذربایجان غربی عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 46 محصول دانش بنیان در فن بازار منطقه ای آذربایجان غربی عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید