دنیا به سفر می رود ؛ روایتی که از تصویرگری آغاز شد

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران (ایبنا)، دنیا به سفر می رود اولین کتاب تألیفی نشر ادامه برای بچه های پیش دبستانی و کوچک تر است؛ کتابی بامزه درباره سفر، دوستی و پیدا کردن راه چاره های تازه برای مسائل قدیمی که دوست محیط زیست هم است.

دنیا به سفر می رود ؛ روایتی که از تصویرگری آغاز شد

این کتاب که اولین کتاب این مجموعه خواندنی است، خوانندگانش را به سفری برای پیدا کردن خانه ای نو می برد. دنیا مثل خیلی از بچه ها و آدم بزرگ ها حوصله اش سر رفته و دنبال جایی است که در آنجا خوش بگذراند. او، در راه پیدا کردن خانه تازه، چیزهایی را می بیند که همواره همین دور و بر، جلوی چشم یا پشت سرش بوده اند؛ اما او دقت نمی نموده است.

در شرح این کتاب آمده است:

حانیه و زهرا شجاعی، خواهران تصویرساز کتاب دنیا به سفر می رود هستند. زهرا شجاعی برای ساختن مجسمه های کتاب شان از وسیله های بازیافتی و تکنیک پاپیه ماشه استفاده نموده است. او تصمیم گرفته بود تصاویر مجسمه هایش را برای جشنواره های بین المللی کتاب بفرستد؛ اما حانیه شجاعی با تماشا عکس های بامزه مجسمه ها، ایده نوشتن داستانی دنباله دار را به خواهرش داد و بعد از آن، سفر دنیا و دوستانش آغاز شد.

هر کدام از مجسمه های این کتاب در یک گوشه دنیا بودند و برای گرفتن عکس دسته جمعی و ساختن کتابی تازه، باید دوباره دور هم جمع می شدند. سفر شخصیت های کتاب دنیا به سفر می رود از کیش آغاز شد و تا اتریش و شارجه ادامه پیدا کرد؛ جایی که تصویرسازی های این کتاب خلاق و نوآورانه برنده مدال شارجه شدند. بعد از آن، کتاب با همکاری تصویرسازها و گروه نویسندگان نشر ادامه صاحب قصه ای قشنگ شد تا ماجرای سفرهای دنیا و دوستانش حالا حالاها ادامه داشته باشد.

نشر ادامه (واحد کودک و نوجوان نشر اطراف) این کتاب را به بهای 98 هزار تومان منتشر و روانه بازار نشر نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 18 شهریور 1402 بروزرسانی: 18 شهریور 1402 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 18756

به "دنیا به سفر می رود ؛ روایتی که از تصویرگری آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیا به سفر می رود ؛ روایتی که از تصویرگری آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید