تویوتا دوباره بازار های اروپا و آمریکا را با پرادو تسخیر می نماید

به گزارش دوست بلاگ، تویوتا لندکروز دوباره به آمریکا و اروپا باز می شود، البته به احتمال زیاد به عنوان نسل بعدی پرادو صادر خواهد شد. پرادوی نو معادل تویوتا لکسوس GX 2024 است و از همان پلت فرم بدنه روی قاب لندکروزر LC 300 استفاده می نماید.

تویوتا دوباره بازار های اروپا و آمریکا را با پرادو تسخیر می نماید

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از موتور 1، مدت کوتاهی پس از اینکه تویوتا اعلام نمود مدل خودروی تویوتا لندکروزر به آمریکا بازمی گردد، بخش اروپایی این خودروساز یک تیزر مشابه با نشان های قدیمی منتشر کرد. باید به این نکته اشاره کنیم که این نام هرگز قاره کهن را ترک نکرد، زیرا پرادو در بیشتر کشور های عضو یورو به سادگی به عنوان لندکروز فروخته می گردد. ما معتقدیم این شبه تیزر برای نسل بعدی پرادو است، که باید مشابه همان شاسی بلند هایی باشد که به آمریکا صادر خواهند شد.

در حالی که تویوتای آمریکا اعلام نموده است: آیا واقعا فکر می کردید ما برای مدت طولانی رفته ایم؟ افسانه برمی گردد، همتای اروپایی آن می پرسد: برای ماجراجویی بعدی خود آماده اید؟ هیچکدام اعلام نمی نمایند که اولین رونمایی رسمی چه زمانی برگزار می گردد، اما پیش بینی ما این است که در هفته های آینده این اتفاق خواهد افتاد. پرادوی نو باید معادل تویوتا لکسوس GX 2024 باشد و از همان پلت فرم بدنه روی قاب لندکروزر LC 300 استفاده می نماید.

پرادو با توجه به اینکه از سال 2009 عرضه شده است، احتیاج مبرمی به جایگزینی دارد. این مدل در طول عمر طولانی خود چندین فیس لیفت را پشت سر گذاشت، اما یک مدل کاملا نو نمی تواند به این زودی ها عرضه گردد. واقعیت جالب تویوتا یک شاسی بلند بسیار قدیمی تر دارد که هنوز هم در حال فروش است، زیرا J 70 Land Cruiser (بعلاوه به عنوان پیکاپ موجود است) چهلمین سالگرد خود را در سال 2024 جشن می گیرد.

اگر شایعات را باور کنیم، سال جاری شاسی بلند نوی از تویوتا عرضه خواهد شد. گزارش ها اصرار دارند که Century به یک وسیله نقلیه کاربردی اسپرت تبدیل می گردد و به عنوان یک شاسی بلند برتر در سطحی فراتر لندکروزر قرار می گیرد. ظاهرا این خودرو به طور انحصاری در ژاپن ساخته خواهد شد و هزینه آن تقریبا سه برابر بیشتر از LC است در حالی که سوار بر پلتفرمی مشابه Highlander / Grand Highlander است.

تویوتا یاریس کراس و کرولا کراس را نیز به ترکیب اضافه کنید، تویوتا می خواهد مطمئن گردد که برای هر بودجه ای یک مدل سواری بالا دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 28 خرداد 1402 بروزرسانی: 28 خرداد 1402 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 18062

به "تویوتا دوباره بازار های اروپا و آمریکا را با پرادو تسخیر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تویوتا دوباره بازار های اروپا و آمریکا را با پرادو تسخیر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید