ببینید؛ از بازی مبارزه ای Hunter x Hunter رونمایی شد

به گزارش دوست بلاگ، کمپانی Bushiroad Games و استودیوی Eighting به تازگی از بازی مبارزه ای Hunter x Hunter: Nen X با انتشار تریلری رونمایی نموده اند.

ببینید؛ از بازی مبارزه ای Hunter x Hunter رونمایی شد

این بازی که بر اساس مانگا و انیمه محبوب Hunter x Hunter ساخته شده است، شامل فهرستی از شخصیت های دنیای منبع اقتباس خود از جمله آیزام نترو (Isaac Netero)، لئوریو پارادینایت (Leorio Paradinight)، کورا پیکا (Kurapika)، کیلوا زولدیک (Killua Zoldyck)، گون فریکس (Gon Freecs) و هیسوکا مورو (Hisoka Morrow) خواهد بود. گیم پلی بازی شامل مبارزات 3v3 شبیه به Dragon Ball FighterZ یا Marvel vs Capcom 3 است و بازیکنان می توانند از توانایی های خاص شخصیت ها برای حمله و دفاع استفاده نمایند و بعلاوه می توانند با هم تیمی های خود همراه شده و کمبوهای قدرتمندی را پیاده سازی نمایند.

این بازی با توجه به تریلر ظاهرا در سبک Arena Fighter است به این معنی که روی کنترل آزادتر و حرکات سه بعدی شخصیت و دوربینی که مبارز را دنبال می نماید، تمرکز دارد. با این حال هیچ نشانه ای از گیم پلی در تریلر وجود ندارد. در هر صورت به نظر می رسد که ما در یک ابتدای مبارزه سه شخصیت را انتخاب کنیم و احتمالا در اواسط مبارزه بین آن ها جابجا می شویم. این بازی به وسیله استودیوی ژاپنی Eighting که سابقه کار روی بازی های انیمه محور دارای مجوز را دارد، در حال توسعه است. جالب است بدانید که این استودیو در کنار نینتندو روی پیکمین 4 کار نموده است.

هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه Hunter x Hunter: Nen x Impact روی چه پلتفرمی عرضه خواهد شد، وجود ندارد، اما عرضه آن روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس تقریبا قطعی است. بعلاوه گفته می گردد که با توجه به همکاری ای که سازنده بازی در گذشته با نینتندو انجام داده است، ممکن است شاهد دریافت پورت سوییچ نیز باشیم، به خصوص که در تریلر رونمایی، جلوه های بصری چندان خیره نماینده به نظر نمی رسند. با این حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که توسعه دهنده و ناشر بازی چه زمانی آماده به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر از پروژه هستند.

در حال حاضر تاریخ انتشار Hunter x Hunter: Nen x Impact تعیین نیست اما انتظار می رود در سال 2024 عرضه گردد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 دی 1402 بروزرسانی: 18 دی 1402 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 18995

به "ببینید؛ از بازی مبارزه ای Hunter x Hunter رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ از بازی مبارزه ای Hunter x Hunter رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید