باز بودن مراکز ارزیابی کرونا در مازندران تا ساعت 24

به گزارش دوست بلاگ، مراکز ارزیابی کرونا در مازندران از 8 صبح تا ساعت 24 باز است.

باز بودن مراکز ارزیابی کرونا در مازندران تا ساعت 24

به گزارش خبرنگار از ، دکتر سیمین بابایی سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: 17 مرکز ارزیابی کرونا در مازندران از پنجشنبه هفته پیش فعال شدند و تست کرونا از افراد مشکوک به ابتلا به این بیماری را انجام می دهند.

او با بیان اینکه این مراکز از 8 صبح تا ساعت 24 باز است و به مراجعه نمایندگان خدمات دهی می نمایند، اضافه کرد: علاوه بر این مراکز تمامی خانه های بهداشت و مراکز درمانی عمومی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای آزمایش ارزیابی کرونا تجهیز شدند و در ساعت معمول کاری فعالیت می نمایند.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ادامه داد: مراکز ارزیابی کرونا 16 ساعت در روز بدون وقفه فعالیت می نمایند و هر یک یا دو ساعت، فضای مرکز را ضدعفونی می نمایند.

دکتر سیمین بابایی گفت: مردم اگر به این مراکز مراجعه کردند و برای آزمایش کمی معطل شدند باید بدانند که این معطلی برای بهینه سازی تجهیزات و اجرای عملیات ضدعفونی است.

ک

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3667

به "باز بودن مراکز ارزیابی کرونا در مازندران تا ساعت 24" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باز بودن مراکز ارزیابی کرونا در مازندران تا ساعت 24"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید