بازیکن کاله: به اشتباهاتمان باختیم

به گزارش دوست بلاگ، خبرنگاران/اصفهان بازیکن تیم والیبال کاله گفت: سپاهان تیم خوبی است و مربی خوبی هم در اختیار دارد و در شهر خود بازی خوبی انجام دادند اما امروز ما به اشتباهات خودمان باختیم.

بازیکن کاله: به اشتباهاتمان باختیم

مبین مظلوم پس از شکست تیمش برابر تیم والیبال سپاهان در هفته دوم لیگ برتر اظهار کرد: بازی تماشاگر پسندی بود و در تمام ست ها از حریف پیش بودیم، اما در امتیازات خاتمهی بر اثر اشتباهات فردی بازی را واگذار کردیم.

وی درباره سطح این فصل از لیگ برتر گفت: بازیکنان در تمام تیم ها تقسیم شدند و بازی های لیگ در روزهای یکشنبه و چهارشنبه دیدارها را فشرده نموده است و برای بازیکنان این موضوع مشکل است.

به گزارش خبرنگاران، بازیکن تیم والیبال کاله مازندران در مورد درگیری بازیکنان دو تیم و دخالت او در این درگیری اظهار کرد: من فقط وارد درگیری شدم و از بازیکنان خواستم جدا شوند تا اتفاق بدی دیگر رخ ندهد.

مظلوم ادامه داد: بازیکن جوان تیم حریف در کری خوانی به غلامی حرفی زد که نباید اتفاق می افتد و باید حرمت بزرگ تر را حفظ می کرد.

وی در خاتمه درباره اینکه آیا فکر می کردند، سپاهان بتواند آن ها را اذیت کند؟ گفت: سپاهان تیم خوبی است و مربی خوبی دارد. در شهر خود بازی داشتند، اما ما بر اثر امتیازات خاتمهی و اشتباهات خودمان بازی را واگذار کردیم.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 518

به "بازیکن کاله: به اشتباهاتمان باختیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن کاله: به اشتباهاتمان باختیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید