بازرس ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مناطق سیل زده بوشهر بازدید کرد

به گزارش دوست بلاگ، مشاور وزیر و بازرس ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور پیگیری دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر آنالیز و رسیدگی به شرایط هموطنان آسیب دیده از سیل از شهر سیل زده وحدتیه در استان بوشهر بازید کرد.

بازرس ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مناطق سیل زده بوشهر بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، کریم یاوری امروز در سفر به استان بوشهر ضمن بازدید و آنالیز آخرین شرایط مناطق سیل زده استان گفت: بر حسب دستور وزیر، از مناطق سیل زده شهرستان دشتستان بازدید و احتیاجهای اولیه و مورد احتیاج مردم آسیب دیده با همکاری مسوولان و ستاد بحران استان به طرق مختلف به ویژه کمک های مردمی تامین خواهد شد.

وی اضافه نمود: مطابق با دستور وزیر تمام معاونان، سازمان ها، صندوق ها، بانک ها و شرکت های زیر مجموعه مکلف هستند در کنار کمک های نوع محبت آمیز به هموطنان در مناطق سیل زده نسبت به تامین احتیاج های اولیه آن ها با اولویت اقدام نمایند.

یاوری ادامه داد: وظیفه انسانی و اسلامی هر فردی ایجاب می نماید که در این ایام به ویژه شرایط سخت مالی و کرونایی با تمام توان به هموطنان آسیب دیده کمک کند.

بازرس ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام نمود: بارش شدید باران در نقاط مختلف استان بوشهر موجب سیل، آب گرفتگی و انسداد جهت ها و محور های مواصلاتی در بعضی نقاط ازجمله وحدتیه و سعدآباد در دشتستان و بروز مسائل متعدد برای ساکنین این مناطق شد.

بخش های مسکونی آسیب هایی از جمله آب گرفتگی را داشتند و به تاسیسات برق، راه ها و مبلمان شهری خسارت هایی وارد شده است.

یاوری در انتها تاکید نمود: جامعه کار و فراوری، کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و دیگر فعالان این حوزه در این گونه حوادث باید با اشتیاق و انگیزه به کمک هموطنان آسیب دیده بشتابند.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 8103

به "بازرس ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مناطق سیل زده بوشهر بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازرس ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مناطق سیل زده بوشهر بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید