ایرپادز استودیو و ایرتگز در رویداد Hi, Speed اپل معرفی نخواهند شد

به گزارش دوست بلاگ، با وجود اینکه شایعه های مختلفی در رابطه با معرفی ایرپادز استودیو و ایرتگز در مراسم Hi, Speed اپل که در روز سه شنبه برگزار خواهد شد، مطرح شده بود، اما یکی از افشاکنندگان به نام Jon Prosser مدعی شده است که اپل میخواهد از ایرتگز (AirTags) در ماه مارچ 2021 (اسفند 1399) رونمایی کند.

ایرپادز استودیو و ایرتگز در رویداد Hi, Speed اپل معرفی نخواهند شد

این افشاکننده همچنین گفته است که در مراسم چند روز آینده اپل شاهد رونمایی از ایرپادز استودیو اپل نخواهیم بود. او در ادامه می گوید که نسخه استاندارد این ایرپادز با قیمت 350 دلار و نسخه پرمیوم آن با قیمت 599 دلار به زودی عرضه خواهند شد.

تا قبل از مراسم Hi, Speed اپل این افشاکننده همیشه ادعا نموده است که اپل قصد ندارد از ایرتگز به زودی رونمایی کند و او زمان رونمایی از این وسیله جدید را مارچ 2021 اعلام می نماید.

او در رابطه با ایرتگز اپل می گوید که قسمت جلویی این وسیله سفید رنگ است و اپل از لگوی خود تنها در قسمت پشتی ایرتگز که جنسی فلزی دارد استفاده نموده است.

او در رابطه با بعضی جزئیات مربوط به ایرپادز استودیو اپل تأکید می نماید که این هدفون جدید اپل در مراسم 13 اکتبر (22 مهر) رونمایی نخواهد شد.

او در رابطه با این هدفون ادامه می دهد که به احتمال زیاد شاهد رونمایی از دو نسخه از این هدفون خواهیم بود. یک نسخه پرمیوم و با برچسب قیمت 599 دلاری که در ساخت آن از مواد باکیفیتی مانند فلز و چرم استفاده شده است و نسخه ای استاندارد.

  • اطلاعات تازه ای از رنگ ها و حافظه داخلی آیفون های 12 منتشر شد

او در رابطه با نسخه استاندارد این ایرپادز می گوید که این نسخه ظاهری اسپورت خواهد داشت و با توجه به استفاده از مواد ارزان تر در ساخت این نسخه، با قیمت 350 دلار عرضه خواهد شد. قیمت 350 دلاری ایرپادز استودیو 100 دلار از ایرپادز پرو گران تر است.

در نهایت در رابطه با ایرپادز استودیو می گوید که هر دو نسخه آخر ماه اکتبر (اواسط آبان ماه) رونمایی خواهند شد و اپل میخواهد این هدفون های جدید را در ماه نوامبر (آبان ماه) به بازار عرضه کند.

  • مینگ-چی کو؛ مدل 6.1 اینچی آیفون 12 پرفروش ترین گوشی این خانواده خواهد بود

منبع: Appleinsider

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7223

به "ایرپادز استودیو و ایرتگز در رویداد Hi, Speed اپل معرفی نخواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرپادز استودیو و ایرتگز در رویداد Hi, Speed اپل معرفی نخواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید