استراتژی واحدی برای مقابله با کرونا نداریم

به گزارش دوست بلاگ، عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا با اشاره به ممنوعیت تردد شبانه در فرانسه و تعطیلی 6 ماهه مراکز تجاری و آموزشی در اسپانیا گفت: متأسفانه ما استراتژی واحدی در این زمینه نداریم.

استراتژی واحدی برای مقابله با کرونا نداریم

به گزارش گروه اجتماعی مسعود مردانی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا در برنامه صبح و مصاحبه اظهارکرد: مسئله کرونا در یک ماه اخیر به عنوان یک بحران جدید در کل دنیا مطرح شده است.

سازمان بهداشت دنیای نیز در آخرین اطلاعیه خود، به روسای کشور های درگیر با کرونا تأکید نموده که یک استراتژی جدید برای مقابله با کرونا طرح ریزی نمایند.

عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا با اشاره به ممنوعیت تردد شبانه در کشور فرانسه و تعطیلی 6 ماهه مراکز تجاری و آموزشی در اسپانیا توضیح داد: متاسفانه ما استراتژی واحدی در این حوزه نداریم و حتی در اوج اپیدمی، مدارس 15 روز زودتر از ماه مهر بازگشایی شدند.

مردانی یادآور شد: منشأ ابتدایی ویروس کرونا در ایران از ووهان چین بود، اما در حال حاضر عمدتاً از کشور های اروپایی درگیر شده و به ایران آمده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تعریف یک استراتژی سختگیرانه در برهه کنونی را به شدت ضروری خواند و گفت: محدودیت های فعلی در ایران خیلی سختگیرانه نیستند و هنوز افزایش موارد ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا نتواسنته تلنگری برای مردم باشد.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7405

به "استراتژی واحدی برای مقابله با کرونا نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراتژی واحدی برای مقابله با کرونا نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید