ازبکستان مغلوب قزاقستان شد

به گزارش دوست بلاگ، در نخستین روز و نخستین مسابقه از مسابقات والیبال امیدهای آسیا تیم ملی والیبال امید قزاقستان با نتیجه سه بر دو تیم ازبکستان را مغلوب کرد.

ازبکستان مغلوب قزاقستان شد

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، بازی دو تیم ازبکستان و قزاقستان از ساعت 10 صبح امروز در ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار شد که این بازی در نهایت با نتیجه سه بر دو به نفع تیم قزاقستان به سرانجام رسید.

ست نخست این بازی با نمایش خوب تیم ملی ازبکستان 25 به 20 به نفع این تیم سرانجام یافت ولی در ستهای دوم و سوم تیم قزاقستان با نتایج 25 به 19 و 25 به 16 ازبکستان را شکست داد.

ست چهارم این بازی نیز به نفع تیم ازبکستان به سرانجام رسید و این تیم پیروز شد با نتیجه 25 بر 22 ست چهارم را به نفع خود به سرانجام رساند و مسابقه به ست پنجم کشیده شد.

در ست پنجم دو تیم رقابت پایاپایی به نمایش گذاشتند که در نهایت تیم ملی والیبال امید قزاقستان با نتیجه 16 بر 14 تیم ازبکستان را شکست داد و در مجموع سه بر دو پیروز نخستین مسابقه از سری مسابقات والیبال امیدهای آسیا در اردبیل شد.

در نخستین روز از بازیهای والیبال امیدهای آسیا سه بازی دیگر برگزار می شود که در مهمترین آنها در ساعت 17 تیم ملی والیبال امید کشورمان به مصاف تیم ملی والیبال پاکستان می رود.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3236

به "ازبکستان مغلوب قزاقستان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ازبکستان مغلوب قزاقستان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید