شروع فروش بلیط مسابقات کشتی جام باشگاه های دنیا ازفردا

به گزارش دوست بلاگ، خبرنگاران/خراسان شمالی رئیس ستاد برگزاری ششمین دوره مسابقات کشتی جام باشگاه های دنیا از پخش این مسابقات در شش سینما در بجنورد اطلاع داد.

شروع فروش بلیط مسابقات کشتی جام باشگاه های دنیا ازفردا

علی بیگ زاده در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه این دور از مسابقات به میزبانی خراسان شمالی در بجنورد برگزار می گردد، گفت: این مسابقات در این سینماها به طور زنده پخش می گردد.

وی با بیان اینکه این مسابقات، اولین رویداد بین المللی ورزشی در خراسان شمالی است، اظهارکرد: خراسان شمالی از گذشته در زمینه ورزش کشتی شهرت داشته است و این ورزش از گذشته در این استان مطرح بوده است.

بیگ زاده اضافه نمود: از زمانیکه مقرر شد تا این دور از مسابقات در این استان برگزار گردد، کمیته هایی در زمینه های مختلف برگزار گردید تا مقدمات این رویداد بین المللی در این استان فراهم گردد.

وی ادامه داد: سالن ورزشی برگزاری این دور از مسابقات در محل دانشگاه بجنورد آماده شده و مورد تایید فدراسیون کشتی قرار گرفته است.

به گفته این مقام مسئول ظرفیت این سالن ورزشی یک هزار و 500 نفر است.

وی در ادامه اظهارکرد: از ساعت 10 صبح فردا تا ساعت 18 فروش بلیط برای حضور تماشاچیان شروع می گردد و بلیط در محل سالن علیدخت بجنورد به فروش می رسد.

بیگ زاده توضیح داد: قیمت فروش بلیط ششمین دور از مسابقات کشتی جام باشگاه های دنیا 20 هزار تومان است.

وی اعلام کرد: برای حضور دانش آموزان استان و روستاییان نیز سهمیه ای در نظر گرفته شده است و همچنین برای حضور معلولان نیز سهمیه ای در نظر گرفته شده و مناسب سازی های لازم نیز برای حضور آن ها اجرا شده لست.

رئیس ستاد برگزاری ششمین دوره مسابقات کشتی جام باشگاه های دنیا در ارتباط با تبدیل ارز مهمانان خارجی شرح داد: این امر در محل فرودگاه و هتل به وسیله امور شعب بانک ملی انجام می گردد.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2549

به "شروع فروش بلیط مسابقات کشتی جام باشگاه های دنیا ازفردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فروش بلیط مسابقات کشتی جام باشگاه های دنیا ازفردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید