آخرین آمار مبتلایان و تلفات کرونایی در مناطق تحت پوشش علوم پزشکی سمنان

به گزارش دوست بلاگ، خبرنگاران/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از شناسایی و بستری شدن 30 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 طی 24 ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان اطلاع داد.

آخرین آمار مبتلایان و تلفات کرونایی در مناطق تحت پوشش علوم پزشکی سمنان

دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تا به امروز 12 هزار و 658 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 30 بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید19 در 6 شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تا به امروز به سه هزار و 650 نفر رسیدند. ضمن اینکه 9 هزار و هشت بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افزود: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید19 در استان به دو هزار و 924 نفر رسید .

وی از افزایش فوتی های کرونا در مناطق تحت پوشش دانشگاه به 520 نفر اطلاع داد و افزود: همچنین در حال حاضر 50 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در بخش ICU کرونا بستری و تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

دکتر دانائی با اشاره به این که استان سمنان در شرایط قرمز قرار گرفته است، گفت: شهرستان های دامغان، سمنان و گرمسار در شرایط قرمز و شهرستان های سرخه، مهدیشهر و آرادان در شرایط نارنجی قرار دارند

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7933

به "آخرین آمار مبتلایان و تلفات کرونایی در مناطق تحت پوشش علوم پزشکی سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین آمار مبتلایان و تلفات کرونایی در مناطق تحت پوشش علوم پزشکی سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید